×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
پیام مدیرعامل بانک صنعت‌ومعدن به مناسبت هفته دولت

اقتصادتهران: علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت هفته دولت پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

هفته دولت فرصتی است تا درآن اهداف، برنامه‌ها و موفقیت‌های دولت در عرصه‌های مختلف اجرایی به ویژه توسعه صنعتی و اقتصادی کشور اعلام شود تا بدانیم که چه نقشی در تحقق این موفقیت‌ها داشته و چگونه می‌توانیم این نقش را در آینده پررنگ‌تر سازیم.

توافق هسته ای و اجرایی شدن برجام و تعاملات گسترده با جامعه جهانی در زمینه‌های مختلف، دستیابی به نرخ تورم تک رقمی، افزایش سطح اشتغال و گرم شدن فضای کسب و کار و راه اندازی واحدهای عظیم صنعتی، در زمینه فولاد، پتروشیمی، نیروگاه و … وحرکت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید است که بانک صنعت‌ومعدن به عنوان بخشی مهم از بدنه دولت در دستیابی به آن نقش فعالی داشته و در آینده با تلاش و همت کارکنان این بانک این نقش پررنگتر خواهد شد.

بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک تخصصی و توسعه ای علاوه استفاده از ابزارهای نوین برای تامین مالی طرح‌های صنعتی و ارتقاء کیفیت خدمات برای انطباق با معیارها و شاخص‌های بین‌المللی توجه ویژه‌ای به صنایع کوچک و متوسط دارد تا بتواند در بهبود شرایط اقتصادی و ایجاد اشتغال در راستای اهداف دولت ایفای نقش نماید.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای والامقام دولت، هفته دولت را به دولتمردان و تلاشگران متعهد و شما همکاران پرتلاش بانک صنعت و معدن تبریک عرض نموده و ازخداوند متعال خواهانم که این بانک را درمسیرتحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش یاری نماید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches