×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پیام تسلیت مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش، در‌ پی حادثه معدن زغال سنگ طبس

دکتر جواد حاتمی مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، در پی وقوع حادثه برای معدنکاران شرکت زغال‌سنگ معدنجوی طبس، با صدور پیام تسلیت با خانواده‌ جانباختگان و مصدومان این حادثه دلخراش ابراز همدردی نمود. متن این پیام به شرح زیر است.

به گزارش اقتصادتهران، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله واناالیه راجعون

خبر تلخ و ناگوار حادثه دلخراش در معدن زغال سنگ معدنجو طبس که موجب جانباختن و مصدومیت تعدادی از کارکنان شریف و زحمتکش این مجموعه معدنی شده، موجب تأسف و تألم فراوان است.

این ضایعه بزرگ به یقین یادآور همت والا و مجاهدت بی‌بدیل کارگران و کارکنان زحمتکش بخش‌های مختلف صنعت و معدن کشور عزیزمان،‌ به عنوان سربازان خط مقدم جهاد اقتصادی در مسیر تعالی و عزت ایران اسلامی است؛ لذا اینجانب به نمایندگی از تمام کارکنان مجتمع عظیم فولاد کاوه جنوب کیش، ضمن آرزوی بهبودی و سلامتی برای مصدومان و ابراز همدردی با خانواده‌های معظم جانباختگان، این مصیبت دردناک را به تمامی جهادگران عرصه صنعت و معدن کشور تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه ایزد‌ متعال برای درگذشتگان علو‌ درجات و غفران الهی، برای خانواده و سایر بازماندگان آنان صبر و اجر جزیل و برای مصدومان سلامتی و شفای عاجل مسئلت می‌نمایم.

دکتر جواد حاتمی؛ مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches