×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با ۱۷ مرداد روز خبرنگار در پیامی این روز را به خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در این پیام آمده است دنیای ما روز به روز پیچیده‌تر می‌شود، نادانسته‌های ما از این جهان افزایش می‌یابند، تصمیم‌گیری به طرز فزاینده‌ای سخت‌تر می‌شود و برای غلبه کردن بر همه پیچیدگی‌ها، نادانستگی‌ها و سختی‌ها، به خبر نیازمندیم.

ما برای تضمین امنیت مردم و سرزمین‌مان، برای تضمین رفاه‌ شهروندان، برای صیانت از مردم‌سالاری دینی، برای شنیدن صدای‌های ناشنیده، برای واقف شدن بر پستوهای فساد، برای واقف شدن بر توانمندی‌ها و دمیدن روح امید در جامعه، برای روشن شدن اذهان و بسیج همگان برای غلبه کردن بر مهم‌ترین مشکلات بدخیم و بغرنج، برای آن‌که همه مردم احساس کنند خانه‌ای به گستره ایران از آن ایشان است و برای آن‌که از پس زندگی و تعالی در دنیایی پر از ضرورت اخذ تصمیم‌های دشوار برآییم به خبر نیازمندیم.

در ادامه این پیام آمده است: ما برای تضمین منافع ملی به خبر نیازمندیم. خبرنگاران خود را وقف برآوردن همه این نیازمندی‌های جامعه ایران امروز ساخته‌اند. خبرنگاران آگاهانه، مجدانه و صبورانه، از سر شوق و تعهد به مردم، میهن و میراثی که از آن بوی شهیدان و از جمله شهیدان خبرنگار به مشام می‌رسد، می‌کوشند تا همگان از بی‌خبری درآیند و صاحب‌خبر شوند و صاحب‌خبر شدن آغاز شهروندی مسئولانه و زیست متعهدانه است.

روز خبرنگار را به همه خبرنگاران تبریک می‌گویم.

علی ربیعی؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches