×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: دکتر علی صالح آبادی مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت هفدهم مردادماه در پیامی روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است :

نون والقلم و ما یسطرون…..

قلم را رسالتی است و اهل قلم را…

تراوش اندیشه و شراکت جویی برای نشر ایده و اطلاعات تازه، هنری است که صحنه گردانش خبرنگارانند و سوگند خداوند به قلم، بیانگر پاکی ساحت این ابزار مقدس است که تنها و تنها شایسته حرکت در مسیر اهداف خداپسندانه و نافع برای مردم می باشد.

در عصر قدرت بلامنازع ارتباطات، هیچ امری از دید تیزبین جامعه و ذهن پویای خبرنگاران دور نمی ماند و در این عرصه توجه به تیغ دو لبه فصاحت روشنگرانه و صراحت غیرمنصفانه، پیش نیاز رفتاری حرفه ای و اخلاق گرایانه است.

خداوند را شاکرم که قاطبه خبرنگاران رسانه ها و مطبوعات وزین کشورمان مزین به اخلاق رسانه ای و مسلط به اصول حرفه‌ای بوده و این ویژگی مسوولین را به شفافیت هرچه بیشتر در معرفی خدمات و شناسایی نقاط ضعف و قوت حیطه فعالیت متبوعشان تشویق می کند.

خدمتگزاری به مردم جز با مساعدت اهل رسانه و شما خبرنگاران عزیز میسر نیست.

بیرق سپید آگاهیتان در اهتزار و روزتان مبارک.

علی صالح آبادی؛ رییس هیات مدیره و مدیرعامل

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches