×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
پیام تبریک رییس سازمان توسعه تجارت به مناسبت روز خبرنگار

اقتصادتهران: رییس سازمان توسعه تجارت در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید اهل قلم محمود صارمی، روز خبرنگار را به همه فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت متن پیام ولی‌ا… افخمی‌راد به شرح زیر است:

«بی‌شک وجدان‌ بیدار سفیران دانایی که با علم و بینش، تنویرگر افکار عمومی و حافظ ارزش‌های انسانی هستند و در مسیر حق‌جویی از نثار جان خود نیز دریغ ندارند، شایسته والاترین تقدیرهاست. این افتخار راویان خبر و اربابان رسانه را بس که در فراز و نشیب ایام، رسالت خطیر خود را در آگاهی‌بخشی، اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و رشد و تعالی ایران اسلامی به انجام رسانده و همواره یاریگر مسئولان بوده‌اند. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید عرصه خبر و اطلاع‌رسانی مرحوم صارمی و تبریک روز خبرنگار، قدردان تلاش‌های بی‌شائبه خبرنگاران عزیز در بالندگی اقتصادی و توسعه تجارت خارجی میهن عزیزمان هستم و از ایزد منان برای فعالان این عرصه اندیشه‌ای ناب و قلمی توانا را مسالت دارم.»

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches