×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پیاده رویی ناشنوایان کشور از میدان ولی عصر (عج) تا پارک لاله

تهران اکونومی: بزرگترین همایش و پیاده رویی ناشنوایان کشور جمعه ۱۷ بهمن، از میدان ولی عصر (عج) تا پارک لاله برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، حبیب الله غفوری معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ با اعلام این خبر گفت: بزرگترین همایش پیاده رویی ناشنوایان کشور به میزبانی شهرداری منطقه ۶ و همکاری انجمن ناشنوایان، جمعه ۱۷ بهمن از ساعت ۹ تا ۱۱ از میدان ولی عصر (عج) تا پارک لاله برگزار می شود.

وی افزود: این همایش با محوریت کمپین آسمان آبی و زمین پاک با حضور وزیر ورزش، وزیر رفاه و مدیر سازمان بهزیستی کشور و جمعی از مدیران ارشد شهری برگزار می شود.

به گفته معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ این همایش با هدف ترویج و ارتقای فرهنگ ترافیکی و زیست محیطی برگزار می شود تا ضمن افزایش حساسیت در جامعه نسبت به قوانین ترافیکی و تفکیک زباله، بستر و زمینه بهبود شرایط زندگی و افزایش ایمنی و رفاه شهروندان فراهم شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches