×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
پیاده راه دربند،با طبیعت همگون می شود

اقتصادتهران: با هدف ارتقاء کیفی معابر، افزایش ضریب ایمنی عابرین پیاده و افزایش رضایت مندی گردشگران منطقه پیاده راه دربند همگون با بافت کوهپایه بهسازی و مرمت می شود.

به گزارش روابط‌ عمومی شهرداری منطقه یک، مهندس بهمن محبوبی معاون فنی و عمرانی شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق، اظهار داشت: با توجه به فصل پاییز و بارش های فصلی و لزوم ایجاد معابر مناسب جهت تردد شهروندان و گردشگران، هدایت مناسب و صحیح آب های سطحی اجرای عملیات پیاده روسازی میدان دربند تا سربند در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه از اویل مهر ماه سال جاری با متراژ حدود ۷۰۰ متر در عرض تقریبی ۵/۱ متر با برآورد هزینه ای بالغ بر ۳ میلیارد ریال آغاز شده است.

محبوبی بیان کرد: آسفالت پیاده راه میدان دربند تا محله سربند تخریب و به منظوراجرای شیب مناسب مقرر شد از سنگهای کیوبیک۱۰*۱۰و کفپوش های ۲۵*۲۵ بتنی استفاده شود.

وی خاطر نشان کرد: از مزایای استفاده از سنگ کیوبیک استحکام و مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل سایشی، تغییرات آب و هوا، فشارهای ناگهانی و عوامل شیمیایی و تنوع در طرح و نقش است و با اجرای این سنگ ها جلوه بصری مناسب و همگون با بافت کوهپایه ایجاد می شود.

محبوبی افزود: به منظور جلوگیری از آب گرفتگی و هدایت صحیح و مناسب آب های سطحی اصلاح و مرمت نهرهای سرپوشیده نیز در دست اقدام است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches