×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پوشش ۱۵هزار خانواده نیازمند تهران در طرح قرارگاه امام رضا(ع)

تهران اکونومی: شهردار منطقه ۶ گفت: ۱۵هزار خانواده نیازمند شهر تهران در قالب طرح قرارگاه امام رضا(ع) تحت پوشش خیرین و کارکنان شهرداری این منطقه قرار گرفته‌اند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، عظیم بابایی، شهردار منطقه ۶ در این باره گفت: قرارگاه امام رضا (ع) توسط شهردار تهران تشکیل شد تا با یک مدیریت جهادی در ماه مبارک رمضان فقرا سر سفره این ماه میهمان شوند.

بر این اساس شهرداری این منطقه ۱۵ هزار خانوار نیازمند را با کمک خیرین و شهروندان تحت پوشش خود قرار داده است. این کمک‌ها توسط بانیان، خیرین و شهرداری منطقه جمع می‌شود. خوشبختانه تا اکنون بخش قابل توجهی کمک نقدی و غیر نقدی جمع آوری و به قرارگاه امام رضا(ع) برای توزیع بین نیازمندان فرستاده شده است.

به گفته شهردار منطقه ۶ کارکنان شهرداری منطقه ۶ نیز کمک رسانی به ۱۰۰۰ خانواده نیازمند را تقبل کردند.

عظیم بابایی درباره این حرکت خداپسندانه کارکنان افزود: در این مراسم هرکدام از کارکنان و مدیران به اندازه توان خود کمک کردند تا هزینه ۱۰۰۰ خانواده تحت پوشش کارکنان شهرداری منطقه تامین شود.

وی با بیان اینکه خانواده‌های نیازمند تهران از قبل شناسایی شده‌اند، یادآوری کرد: در منطقه ۶ حدود۲۵۰۰ خانواده نیازمند توسط شورایاری‌ها، معتمدان، ائمه جماعات و… شناسایی شده اند که کار کمک رسانی به این خانواده‌ها از سوی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه و امور بانوان انجام شده است.

شهردار منطقه با تاکید بر اینکه کمک‌ها به صورت کاملا محرمانه انجام می شود، گفت: مهمترین مساله در اجرای این طرح حفظ کرامت انسانی این خانواده هاست که باید کاملا حفظ شود. در نتیجه این بسته‌های مصرفی به صورت کاملا محرمانه بین خانوارهای نیازمند توزیع می‌شود.

عظیم بابایی معتقد است: اجرای این طرح نباید تنها محدوده به ماه مبارک رمضان باشد و باید به صورت یک طرح ماندگار ادامه پیدا کند.

شهردار منطقه ۶ یادآور شد: هنوز خیرینی که می‌خواهند در این کار خیر شرکت کنند فرصت دارند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches