×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
پهنای باند شرکت مخابرات تهران امسال برابر ۱۰ سال گذشته توسعه داشته است

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات استان تهران گفت: با سرمایه گذاری در بخش دیتا و شبکه در طول یکسال اخیر، بیش از مجموع ۱۰ سال گذشته پهنای باند اینترنت این شرکت افزایش داشته است.

غلامرضا شیدایی افزود: شرکت مخابرات استان تهران در سال ۹۲، ۲۴۷ میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش دیتا و شبکه داشته است که نسبت به سال ۹۱، ۶۸ درصد رشد را نشان می دهد.

وی ادامه داد: براساس پیش بینی انجام شده سرمایه گذاری برای توسعه دیتا و شبکه در مخابرات استان تهران در سال ۹۳به ۳۱۰ میلیارد تومان افزایش می یابد.

شیدایی با اشاره به اینکه با سرمایه گذاری در بخش شبکه و دیتا، ظرفیت شبکه از ۴۰۰ به ۶۰۰ گیگا بایت می رسد، افزود: براین اساس، این شرکت تمام نیازهای پهنای باند اپراتورهای تلفن همراه در کشور مانند همراه اول، ایرانسل، رایتل و سایر اپراتورها در شبکه استان تهران را پاسخگو خواهد بود.

شیدایی، یکی از اهداف برنامه توسعه در شرکت مخابرات استان تهران را به روز رسانی تلفن ثابت و واگذاری شبکه اینترنتی ADSL دانست و اظهار کرد: در بخش دیتا نیز اهدافی چون ایجاد جاذبه در ارایه سرویس ADSL و ماندگاری و وفاداری مشترکان دنبال می شود.

وی با تاکید بر ایجاد جاذبه در ارایه خدمات ADSL مخابرات، بیان کرد: این شرکت قصد دارد با باند لینک سرویس حوزه صدا (Voice ) و دیتا (data) سرعت اینترنت را افزایش داده و با ارایه خدمات ارزش افزوده، سرویس متفاوتی نسبت به سایر اپراتورها ارایه دهد.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات استان تهران تصریح کرد: شرکت مخابرات می بایست با تقویت امور پشتیبانی و خدمات پس از فروش، اعتماد در مشترکان خود را بالا برده و باعث ماندگاری و وفاداری آنها به برند مخابرات شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches