×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
پنج هزار واحد مسکونی به خانوارهای دارای ۲ معلول واگذار شد

اقتصادتهران: رئیس سازمان بهزیستی گفت: در اجرای تفاهم نامه پنج جانبه این سازمان با بنیاد مسکن، سازمان ملی زمین و مسکن، خیران مسکن ساز و بنیاد مستضعفان پنج هزار واحد مسکونی به خانواده های دارای ۲ معلول و بیشتر واگذار شده است.

به گزارش ایرنا، وحید قبادی راد روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر افزود: در زمان حاضر ۶هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی با پیشرفت ۳۰ تا ۶۰ درصد در دست ساخت است.

وی بیان کرد: همچنین ۲هزار و ۲۰۰ خانوار دارای ۲ معلول از این گروه در نوبت دریافت مسکن هستند.

قبادی راد اضافه کرد: براساس بررسی های انجام شده در سال ۹۴، ۱۴ هزار خانوار دارای ۲ معلول در کشور شناسایی شده است که از این شمار هفت هزار و ۵۰۰ خانوار در شهرها و مابقی در روستاها سکونت دارند.

رئیس سازمان بهزیستی بیان کرد: از اول دولت تدبیر و امید ۶۷ هزار مسکن برای مددجویان زیر پوشش بهزیستی آماده سازی و واگذار شده و۵۳ هزار واحد مسکونی در دست احداث است.

قبادی راد اضافه کرد: در زمان حاضر ۱۱۳ هزار خانوار مددجوی بهزیستی پشت نوبت دریافت مسکن هستند که انتظار می رود خیران و سایر دستگاه ها و سازمان ها در اجرای مسئولیت اجتماعی همانند تفاهم نامه تامین مسکن خانوارهای دارای ۲ معلول بتوانیم مشکل مسکن سایر مددجویان بهزیستی را در ۲ سال آینده برطرف کنیم.

وی یادآور شد: در دهه مبارک فجر امسال ۲هزارو ۵۰۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد.

قبادی راد گفت: در زمان حاضر سامانه غربالگری بیماری اوتیسم در کشور راه اندازی شده و افرادی که نگران فرزند خود هستند، می توانند با پرکردن فرم در این سامانه درفضای مجازی و مراجعه به مراکز از سلامت فرزند خود اطمینان حاصل کنند.

وی ادامه داد: همچنین بزودی سامانه ملی فرزند خواندگی که به صورت پایلوت در تهران اجرا شده در کل کشور راه اندازی و فرایند این امر روان سازی می شود.

قبادی درباره بسته های حمایتی به جمعیت هدف سازمان بهزیستی گفت: پرداخت این بسته ها در حوزه کاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است اما ما صدای مددجویان خود را به گوش وزارتخانه مربوط رساندیم و انتظار می رود تا پایان سال این بسته ها پرداخت شود.

وی بیان کرد: در سال جاری ۲۶۵ واحد مسکونی در استان بوشهر برای خانوارهای دارای ۲ معلول واگذار و ۱۱۷ خانوار هم پشت نوبت هستند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches