×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پنج میلیارد ریال برای توسعه مشاغل خانگی

فرماندار شوش گفت: پنج میلیارد ریال تسهیلات به ۱۲۶ نفر از متقاضیان اجرای طرح های تولیدی و اشتغالزا در بخش مشاغل خانگی پرداخت شد.

به گزارش ایرنا رضا نجاتی روز دوشنبه در نشست شورای اشتغال، کمیته حمایت از سرمایه گذاران و همچنین بررسی مشکلات صنعتگران در شهرک صنعتی شوش ، اشتغال را مهمترین دغدغه مسئولان نظام برشمرد و افزود: دولت تمام تلاش خود را در جهت کاهش نرخ بیکاری به کار گرفته است.

وی با تاکید بر فراهم نمودن شرایط لازم جهت افزایش و گسترش طرح های اشتغالزای خانگی گفت: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان شوش باید در جهت ایجاد اشتغال برای جوانان از این طرح ها حمایت کنند.

نجاتی گفت: در راستای ایجاد اشتغال پایدار باید از سرمایه گذاران و صنعت گران حمایت شود و کوتاهی در این خصوص از هیچ دستگاهی قابل قبول نیست.

فرماندار شهرستان شوش با اشاره به اینکه صنعتگران نباید دغدغه ای به جز تولید داشته باشند، از دستگاه های خدمات رسان آب، برق و گاز خواست تا نهایت همکاری را با صنعتگران در زمینه پرداخت معوقات خود داشته باشند ضمن اینکه صنعتگران نیز باید نسبت به پرداخت به موقع بدهی خود اقدام کنند.

وی گفت: باید زمینه و شرایط لازم را برای ورود سرمایه گذاران به شهرستان شوش فراهم کنیم.

نجاتی با اشاره به تشکیل کارگروه حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرستان شوش گفت: این کارگروه آمادگی لازم برای حمایت از طرح های اقتصادی سرمایه گذاران را در تمامی زمینه ها دارد.

وی از سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای ارائه طرح های مولد و کار آفرین در این شهرستان دعوت کرد.

فرماندار شوش گفت: علاقه مندان به سرمایه گذاری در شهرک صنعتی شوش نیز می توانند با مراجعه به دفتر مدیریت این شهرک نسبت به سرمایه گذاری اقدام کنند.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی سامانه اینترنتی بهین یاب در زمینه اعطای تسهیلات به بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد گفت: تاکنون برای ۶ تعاونی و شرکت تولیدی، اعتباری بالغ بر ۵۶ میلیارد ریال مصوب شده است که در صورت پرداخت این تسهیلات شاهد فراهم شدن زمینه اشتغال ۳۰۲ نفر در شهرستان خواهیم بود.

نجاتی از تحقق ۱۲۵ درصدی تعهد اشتغال شهرستان در سامانه رصد خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون یکهزار و ۱۱۴ شغل در این سامانه توسط دستگاه های اجرایی شوش ثبت شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches