×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پلیس راننده‌های قانونمند را به جام جهانی می‌فرستد

اقتصادتهران: رئیس پلیس پایتخت از افزایش درصدی ترافیک در بعدازظهرها خبر داد.

به گزارش مهر، سردار حسین رحیمی در همایش مدیران و فرماندهان پلیس راهور با اشاره به ترافیک این روزهای تهران گفت: این روزها شاهد افزایش ترافیک به ویژه در بعدازظهرها هستیم.

وی افزود: بر اساس آمارها ترافیک بعدازظهر تهران تا ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که ترافیک تهران را کاهش دهیم. این ترافیک اکنون از ۱۰ شب هم گذشته است.

سردار رحیمی گفت: یکی از راهکارها این است که بر اساس مجوز اماکن عمومی کلیه واحدهای صنفی تا ساعت یک بامداد باز هستند و شهروندان می توانند تا یک بامداد خرید کنند.

وی با بیان اینکه این طرح آغاز شده است، گفت: البته طلافروشی ها از این قاعده مستثنی هستند.

رئیس پلیس پایتخت در ادامه با بیان اینکه میزان خودروهای موجود در تهران ۴ تا ۵ برابر ظرفیت خیابان هاست، گفت:  همین عامل باعث شده ما شاهد پیک ترافیک در صبحگاه و شامگاه باشیم.

وی گفت: این ترافیک با مدیریت و تلاش پلیس راهور و همکاری خوب مردم و رعایت قوانین می تواند روانتر شود.

سردار رحیمی به برخی علل افزایش ترافیک اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین علل آن خرابی خودروها به ویژه خودروهای سنگین است.

وی تصریح کرد: رتبه دوم در تشدید ترافیک، تصادفاتی است که صورت می گیرد و  متاسفانه بسیاری از افرادی که حتی تصادفات جزیی دارند خودروی خود را کنار نمی زنند و این باعث تشدید ترافیک می شود.

وی افزود: مراسمات مختلف در تهران به ویژه مراسم ملی، نشست آسفالت و برف و باران از دیگر عوامل هستند.

سردار رحیمی با اشاره به روزهای پایانی سال گفت: تلاش ما این است که طرح های ویژه ترافیکی را در نقاط مختلف شهر داشته باشیم.

وی گفت: همکاران ما از ساعت ۲ بعدازظهر با آماده باش ۷۰ درصدی آماده خدمات رسانی هستند و تمام مراکز پرتردد در کنترل پلیس است.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: ما برای روزهای پنجشنبه و جمعه پایان سال هم برنامه ریزی مفصلی کرده ایم و هزاران نفر از همکاران ما آماده خدمات رسانی به ویژه در بهشت زهرا (س) هستند.

سردار رحیمی گفت: ما چهارشنبه پایان سال را پیش رو داریم، تمام مراکز عمده فروش مواد خطرناک تحت کنترل و پوشش ما هستند و به همه تذکرات لازم را داده ایم.

وی گفت: پلیس در این زمینه برخورد قاطع و قانونی خواهد و واحدهای صنفی متخلف پلمب خواهد شد.

رئیس پلیس پایتخت افزود: در چهارشنبه آخر سال پلیس از ساعت ۳ بعدازظهر در آماده باش صددرصد است. انتظار ما این است که والدین مدیریت کودکان و کنترل آنها را بر عهده بگیرند تا عید نوروز بدی را سپری نکنند.

وی افزود: ۹ انبار بزرگ مواد محترقه تاکنون ضبط و کشف شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches