×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پلنت، شتابدهنده برتر کشور در حوزه مالی و بیمه

مرکز نوآفرینی پلنت، به عنوان یک شتاب‌دهنده فعال در حوزه‌های مالی و بیمه، به دستاوردهای چشمگیری دست یافته است.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی مرکز نو آفرینی پلنت، این مرکز بعد از ارزیابی‌های انجام شده توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک علم و فناوری پردیس، به عنوان نخستین مرکز نوآوری و شتاب‌دهنده مالی و بیمه شناخته شد و در بین سه شتاب‌دهنده برتر کشور قرار گرفت.

در ارزیابی شتاب‌دهنده‌ها، معیارهایی مانند تعداد تیم‌های جذب‌شده در دوره پیش‌شتابدهی، تیم‌های حاضر در دوره شتابدهی، تعداد خروجی‌های موفق و گردش مالی مورد بررسی قرار گرفت.

یکی از دلایل اصلی انتخاب پلنت به عنوان برترین شتاب‌دهنده مالی و بیمه، ارزیابی و شناسایی حدود ۱۰۰ ایده در یک سال گذشته و تست‌های متعدد برای بررسی این ایده‌ها بوده که در نهایت منجر به فعالیت ۱۰ استارت‌آپ در این مرکز شده است.

علاوه بر موفقیت در جذب و توسعه استارتاپ‌ها، پلنت در حوزه‌های مختلفی از جمله، صنعت بیمه، صنعت بانکداری، اکوسیستم‌های نوآوری، شرکت‌های پرداخت الکترونیک، تولید محتوای رسانه‌ای، برگزاری رویدادهای حمایت از محصولات فرهنگی و کتاب‌ها و مشارکت با نهادهای مختلف از جمله دانشگاه‌ها فعالیت‌های قابل‌توجهی داشته است.

این رویکرد چند‌وجهی به پلنت کمک کرده تا در اکوسیستم نوآوری کشور نقش فعالی ایفا کند و همکاری‌های گسترده‌ای را با نهادهای مختلف برقرار سازد.

دو شتاب‌دهنده دیگر که در لیست شتاب‌دهنده‌های برتر قرار گرفتند، در حوزه‌های نانو دارو و ابزارهای پزشکی فعالیت دارند.  این در حالی است که برای اولین بار، یک شتاب‌دهنده در حوزه بیمه و مالی، موفق به قرار گرفتن در میان برترین‌ها شده است.

مرکز نوآفرینی پلنت در سال ۱۳۹۸ به عنوان نخستین و تنها مرکز نوآوری تخصصی بیمه در کارخانه نوآوری آزادی تاسیس شد و از آن زمان تاکنون در زمینه شتاب‌دهی و پیش‌شتاب‌دهی استارتاپ‌های اینشورتکی موفق عمل کرده است. در حال حاضر، پلنت ۷ استارتاپ فعال در این مراحل دارد.

یکی از دستاوردهای مهم پلنت، ایده استارتاپ لایف توکن پلنت است که مبتنی بر ایجاد صندوق بیمه‌های زندگی بر اساس رمزارز ایرانی برای شرکت‌های بیمه است.  این ایده در سال گذشته به عنوان یکی از برترین ایده‌های نوآورانه در همایش بیمه و توسعه شناخته شد.

مرکز نوآفرینی پلنت با تلاش‌های فراوان در توسعه اکوسیستم نوآوری بیمه و مالی و همچنین همکاری با نهادهای مختلف، به جایگاه برجسته‌ای در این صنعت دست یافته است.

این موفقیت نشان‌دهنده توانایی بالای این مرکز در ارزیابی و توسعه استارتاپ‌ها و ایده‌های نوآورانه است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches