×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
پلمب ۸۴ واحد صنفی غیرمجاز در ناصر خسرو

اقتصادتهران: پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در بازدید سرزده از مغازه های ناصرخسرو با جمع آوری اطلاعات تخصصی و در اقدامی هماهنگ بالغ بر ۸۴ واحد صنفی غیرمجاز شناسایی شده را پلمب و بیش از ۲۰ انبار مواد شیمیایی غیرمجاز را هم توسط عوامل ذی ربط تخریب کرد.

به گزارش دفتر سخنگوی نیروی انتظامی، علاوه بر این، تخریب اماکنی که تبدیل به دپوهای مواد شیمیایی شده اند نیز نشان دیگری از توجه مخصوص پلیس به این منطقه و ساماندهی ویژه آن دارد به گونه ای که تاکنون بالغ بر ۲۵ کامیون مواد شیمیایی تحویل عوامل ساماندهی شهرداری شده است.

این گزارش افزود: در جریان این عملیات، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر صنعتی از نوع «شیشه» کشف و ضبط شد که موضوع توسط عوامل مسئول در دست بررسی است و در زمان مناسب، آگاه سازی عمومی در این باره صورت خواهد گرفت. این مهم را نیز باید هشدار به همه کسانی دانست که به انحای مختلف سعی در تخطی از قانون دارند و به دنبال اخلال در بازار به ویژه بازار دارو و فرآورده های شیمیایی صنعتی هستند.

براساس این گزارش، این روزها پلیس همراه با سایر متولیان ذی ربط در تلاش است تا با در دست داشتن دستور قضایی، ضمن انجام بازدیدهای سرزده و ناگهانی و برخورد با فروشندگان غیرقانونی، آرامش و قانون را در ناصرخسرو حاکم کند.

در این راستا به تازگی طرح «ساماندهی شیمیایی فروشان» با محوریت انجام بازدیدهای سرزده برای کاستن از التهاب بازار داروهای کمیاب و نایاب در دستورکار پلیس قرار گرفته است.

براساس این گزارش در سال های اخیر وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی، پلیس و دستگاه قضائی در زمینه برخورد با موارد غیرقانونی گزارش شده در این بازار بسیار فعال تر از گذشته عمل کرده اند و در برنامه ریزی های جدید قصد دارند فروشنده های بازار ناصرخسرو را ساماندهی کنند تا با افزایش قانونمداری و رعایت اصل مصون سازی شهروندان، جان هموطنان به خاطر مصرف این داروهای غیرمجاز به خطر نیفتد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches