true
اقتصادتهران: مدیرعامل برند دنیلی با اشاره به قهرمانی اخیر تیم فوتبال نونهالان آکادمی کیاکه باهمکاری باشگاه دنیلی در تورنمنت نروژ شرکت کرده و مقام نائب قهرمانی نروژ کاپ را کسب کرد گفت: باشگاه فرهنگی- ورزشی دنیلی هدف اصلی خود را بر توسعه ورزش در گروه سنی پایه و همچنین گسترش ورزش در مناطق محروم کشور متمرکز کرده است.
در نشستی که با حضور علی اژدرکش مدیرعامل برند دنیلی و اعضای هیات مدیره آن متشکل از ندا فراهانیان، امیرحسین دانایی و پورموسی برگزار شد، اژدرکش اظهار داشت: برند دنیلی ایران از مدت ها قبل در زمینه های فرهنگی-ورزشی فعالیت های مختلفی از جمله بر پایی مسابقات را آغاز کرده بود تا این که از سال گذشته این فعالیت ها در قالب باشگاه شکل گرفت و باشگاه فرهنگی ورزشی دنیلی به طور رسمی شروع به کار کرد.
وی با اشاره به اهداف مهم باشگاه فرهنگی -ورزشی دنیلی مبنی بر تمرکز بر توسعه ورزش در سنین پایه و همچنین گسترش ورزش در مناطق محروم کشور گفت: در راستای این اهداف باشگاه فرهنگی ورزشی دنیلی به حمایت مالی تیم آکادمی کیا پرداخت و علاوه بر حمایت مالی و تامین هزینههای اعزام تیم از تهران به نروژ، همچنین اردوهای آمادگی را در داخل کشور برای این تیم مهیا کرد.
اژدرکش ضمن اشاره به برگزاری ۳دوره اردو در محل باشگاه دنیلی در شبستر و یک دوره اردو در تهران تصریح کرد: این باشگاه دارای ۱۳ رشته مختلف ورزشی بوده و سرمایه گذاریهای لازم در جهت پیشبرد اهداف آن صورت گرفته است و در آینده نزدیک اخبار زیادی از آن منتشر خواهد شد.
مدیرعامل برند دنیلی تاکید کرد: یکی از اهداف فرا تجاری برند دنیلی پرورش استعدادهای نهفته در میان کودکان ایران زمین، به ویژه در میان گروههایی دارای استعدادهای بالقوه است.
گفتنی است مدیریت هلدینگ دنیلی در تمام مسابقات پا به پای مربی و سرمربی و در کنار تیم حضور داشتنهاند.
لازم به توضیح است که دنیلی یک برندکیف و کفش ایتالیایی است که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا به تولید کفشهای مد روز، با کیفیت بالا و راحت می پردازد. در حال حاضر محصولات دنیلی شامل انواع کفشهای مردانه و زنانه کلاسیک و راحت، کیف و اکسسوری (کیف دستی، کمربند و … ) است.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=25042
false
true