×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پست؛ واسطه ارایه خدمات الکترونیک است

اقتصادتهران: نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: خدمات الکترونیکی قطعا نیازمند واسطه هایی در دنیای حقیقی است و پست باید با استفاده از نقش ارتباطی خود در این عرصه، به گونه ای عمل نماید که توسعه این خدمات را موجب گردد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، صبح امروز پانزدهم دی ماه فریبا مرادی سرپرست اداره کل پست استان کردستان به همراه  جمعی از روسا، کارشناسان و کارکنان بخش توزیع با آیت الله حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیدار و گفت و گو کرد.

آیت الله حسینی شاهرودی در این دیدار با بیان این که باید واقعیت های زمان را بپذیریم اظهار داشت: نمی شود در گذشته زندگی کرد، اگر چنین باشد حذف خواهیم شد.

وی با تاکید بر این که باید خودمان را به روز کنیم و پست نیز باید در این وادی سیر کند ادامه داد: با گسترش شبکه های اجتماعی که جایگزین ارسال نامه شده است پست نیز می تواند به طور فعال در کنار فناوری اطلاعات حضور یابد ونقش موثری را ایفا نماید.

نماینده ولی فقیه افزود : هم اکنون مردم در شبکه های مجازی که تنوع محصولات آن بسیار است خرید های آنلاین را انجام می دهند و خیلی سریع و ارزان کالاهای خریداری شده را دریافت می کنند.

وی با اشاره به این که پست باید از این فرصت استفاده نموده و تمام خریدهای مردم را با سرعت و دقت به دست خریداران برسانند گفت:حضور پست مزایای بسیاری را برای شهروندان از جمله کاهش تردد، جلوگیری از  اتلاف وقت و سوخت و در نتیجه کاهش آلودگی های زیست محیطی را به دنبال خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: پست باید همگام با توسعه فناوری اطلاعات خود را با فضای مجازی تطبیق دهد و بتواند خدمات پستی را توسعه، تسهیل و تسریع دهد.

آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به آیات و روایات اسلامی درخصوص نقش سازنده زن خاطر نشان کرد :نقش بانوان در تمامی عرصه ها چه خانواده و چه اجتماع مهم و برجسته است .

وی افزود: جنسیت نباید مطرح باشد آنچه مهم است انسانیت ،تفکر و تدبر است که می تواند نقشی سازنده را رقم بزند.

در آغاز این دیدار فریبا مرادی سرپرست اداره کل پست استان کردستان با اشاره به نقش و اهمیت پست در جامعه و جایگاه آن به عنوان رابط دوایر دولتی با مردم و بالعکس، گفت : پست امین مردم است و به فرموده امام علی (ع) برترین ایمان امانت داری است .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches