×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
پروژه های عمران شهری منطقه یک نظارت زیست محیطی می‌شوند

تهران اکونومی: به منظور تطابق عملکرد حوزه های عمران شهری در شهرداری منطقه یک، کلیه ی پروژه های ترافیکی، عمرانی، امور شهری، اجتماعی و… توسط واحد محیط زیست و انرژی منطقه نظارت زیست محیطی می شوند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک آسیه اقدسی مدیر واحد محیط زیست و انرژی منطقه با بیان این خبر اظهار داشت: بیشترین پروژه های اجرایی در منطقه یک در حوزه عمرانی و سپس امور شهری و فضای سبز است که نظارت واحد محیط زیست در خصوص وضعیت نگهداری مصالح، معاینه فنی خودروها، پوشش حفاظتی مناسب و تسهیلات رفاهی و بهداشتی برای کارگران، آبیاری صحیح و جلوگیری از هدر دادن آب و صرفه جویی در مصرف برق با استفاده از لامپ های کم مصرف و… مورد بررسی و نظارت قرار می گیرند.

وی در خصوص دفع غیر اصولی فاضلاب در معابر گفت: دفع نامناسب فاضلاب باعث آلودگی زیست محیطی می شود که شهرداری با اطلاع رسانی به مراجع ذیصلاح مانند مرکز بهداشت شمیرانات پرونده را در مسیر بررسی و ارائه نظر مراجع قضایی قرار می دهد.

اقدسی گفت: بیش از ۲۰۰ اخطار در خصوص آلودگی های ایجاد شده به دلیل دفع غیر اصولی فاضلاب به متخلفین داده شده و ۱۷ مورد آن به مرکز بهداشت شمیران ارجاع شده است.

این مقام مسئول گفت: ۳۵ درصد شبکه فاضلاب به شبکه اگوی شهری متصل شده و ۷۰ تا ۸۰ درصد هم لوله گذاری آن انجام شده که با اتمام آن شبکه جمع آوری فاضلاب شهری در وضعیت مناسب قرار می گیرد.

اقدسی یادآور شد: سیستم مدیریت محیط زیست در شهرداری منطقه یک با هدف حفاظت از محیط زیست که مبتنی بر موارد پیشگیری و کاهش مستمر آلودگی های محیط زیست، کاهش و بهینه سازی مصرف منابع و انرژی، کاهش و کنترل پسماندها، حفاظت و گسترش فضای سبز و … است ارتقاء یافته و در حال حاضر حفظ و نگهداری از سیستم مذکور بطور مؤثر در حال پیگیری است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches