×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پروژه‌های اشتغالزایی خلیل آباد در اولویت جذب اعتبارند

اقتصادتهران: فرماندار خلیل آباد با تأکید بر جذب به موقع اعتبارات گفت: پروژه های اشتغالزایی با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت جذب اعتبار قرار دارند.

مجتبی شاکری روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان خلیل آباد افزود: اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از برنامه های راهبردی این شوراست و همه دستگاه ها باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تلاش کنند.

وی اظهار کرد: در حوزه اشتغال اعتبارات خوبی جذب شده به طوریکه به ۳۸ طرح احداث نیروگاههای خورشیدی توسط مددجویان کمیته امداد این شهرستان تسهیلات پرداخت شده و این طرحها به نتیجه رسیده است.

وی با قدردانی از بانک هایی که به رغم مشکل کمبود منابع، تسهیلات خوبی در حوزه اشتغال پرداخت کرده اند، گفت: امسال دولت اعتبارات ویژه ای برای حمایت از طرح های اشتغال زایی اختصاص داده است لذا همه باید در جذب اعتبارات اعلام شده تلاش کنیم.

شاکری افزود: در زمینه آسیب ‌های اجتماعی نیز کارگاه ‌های آموزشی متعدد توسط ادارات در راستای حفظ بنیان و تحکیم خانواده برگزار می شود و تلاش داریم با کمک دهیاران و اعضای شوراهای روستا، روستاهایی پاک و عاری از دخانیات، آسیب های اجتماعی و طلاق داشته باشیم.

وی از دهیاران و اعضای شوراهای روستاها خواست برنامه هایی را که توسط دستگاههای اجرایی برای کاهش آسیب های اجتماعی ابلاغ می شود جدی بگیرند.

وی با تأکید بر تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی به موقع به مردم اظهار کرد: برای تحقق شعارهایی که دولت در زمان انتخابات داده است به نیروهایی که به گفتمان دولت تدبیر و امید اعتقاد قلبی داشته باشند نیاز است.

فرماندار خلیل آباد به ساخت و سازهای غیر مجاز در محدوه شهر و روستا اشاره کرد و گفت: همه مسئولان باید در تسهیل روند سرمایه گذاری در حوزه ساخت و ساز مجاز تلاش کنند و دهیاران نیز نسبت به ساخت و ساز در روستاها حساس باشند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches