×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پرونده “تجاوز در ایرانشهر” در مرحله تحقیق است

اقتصادتهران: رئیس پلیس آگاهی ناجا جزئیات بیشتر از پرونده تجاوز در ایرانشهر را تشریح و اعلام کرد که ماجرا آن طوری که در برخی از رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح شده بود نیست.

به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا مقیمی در حاشیه همایش سراسری روسا و فرماندهان پلیس آگاهی در پاسخ به سوالی درباره سرانجام پرونده تجاوز در ایرانشهر اظهار کرد: این پرونده از سوی ماموران پلیس آگاهی در دست اقدام است اما ماجرا آنطور که در فضای مجازی و برخی از رسانه‌ها مطرح شده نیست و ما این مطالب را تایید نمی‌کنیم.

مقیمی با بیان اینکه پرونده تحت رسیدگی قرار دارد گفت: اما با توجه به اینکه در مراحل تحقیق قرار دارد بدون اجازه و دستور قضایی نمی‌توان جزئیات بیشتری از این پرونده را تشریح کرد چرا که ما باید برای بیان جزئیات، مستندات قانونی و استدلال‌های قوی داشته باشیم و قاعدتا تا آن زمان نمی‌توان چیزی را به شکل قطعی اعلام کرد.

وی در پاسخ به سوال ایسنا درباره اینکه پلیس آگاهی چه زمانی به این پرونده ورود کرد، گفت: طبیعتا پلیس آگاهی بعد از شکایت به این موضوع ورود می‌کند اما در برخی از موارد، تجاوز در معنایی که وجود دارد مطرح نبوده است.

مقیمی اضافه کرد: شروع پرونده با یک آدم ربایی بوده و خوشبختانه با توجه به اینکه پلیس آگاهی در استان سیستان و بلوچستان از زبده‌ترین و قوی‌ترین نیروهای ماست این موضوع در حال رسیدگی است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا در بخش دیگری از سخنای خود با اشاره به انتخابات سال گذشته در کشور گفت:‌این انتخابات سبب افزایش وقوع برخی جرائم در کشور شد به طوری که ما تا پایان سال گذشته با اجرای طرح‌های مختلف عملیاتی به دنبال جبران این مسئله بودیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches