×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
پرواز شرکت‌های ایرانی به فرودگاه نجف از سر گرفته شد

اقتصادتهران: معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: پرواز شرکت های هواپیمایی ایرانی به فرودگاه نجف از سر گرفته شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمای کشوری، مرتضی دهقان روز دوشنبه اظهارداشت: به دنبال مشکلات پیش آمده برای پروازهای شرکت های هواپیمایی ایرانی به نجف با برگزاری نشست‌های مشترک نمایندگان این شرکت ها و انجمن شرکت های هواپیمایی تحت نظارت سازمان هواپیمایی کشوری در تهران و عراق، خوشبختانه مذاکرات با همکاری و تعامل مسئولان فرودگاه نجف به نتایجی مثبتی رسید و منجر به از سرگیری مجدد پروازها به این فرودگاه شد.

وی با بیان اینکه تمامی تلاش های سازمان هواپیمایی کشوری برای پاسخگویی به انتظارات زائران عتبات عالیات انجام شده است، افزود: در این نشست‌ها بر خدمات بهتر به زائران و شرکت های هواپیمایی تاکید شد و به طور حتم حجم پروازها به این فرودگاه در چند روز آینده به میزان پروازهای گذشته خواهد رسید.

پیش از این شرکت‌های هواپیمایی در اعتراض به نرخگذاری غیرمنطقی خدمات فرودگاهی و مسافری از سوی فرودگاه نجف اعلام کردند که همه پروازهای شرکت‌های ایرانی از دهم تیرماه از ایران به نجف متوقف می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches