×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پرواز با هواپیمایی اتحاد از اربیل تا دالاس

اقتصادتهران: هواپیمایی اتحاد خط ملی امارات متحده عربی پروازهای خود به دالاس در ایالات متحده آمریکا را از ماه جاری میلادی، دسامبر آغاز نمود.

دالاس در ایالت تگزاس واقع بوده و در حال حاضر اتحاد هفته ای ۳ بار به این مقصد پرواز می نماید. علاوه بر دالاس که ششمین مقصد اتحاد در ایالات متحده می باشد این خط هوایی به نیویورک، واشینگتن، شیکاگو، لس آنجلس و سان فرانسیسکو نیز پرواز می نماید.

اتحاد در مسیر دالاس – ابوظبی از هواپیمای بوئینگ ۷۷۷-۲۰۰LR با ظرفیت ۸ صندلی فرست کلاس، ۴۰ صندلی بیزنس کلاس و ۱۸۸ صندلی اکونومی استفاده می نماید.

علاوه بر دالاس در ماه دسامبر ۲۰۱۵ پروازهای اتحاد به اربیل(عراق) و پیشاور(پاکستان) که پیش از این متوقف شده بود از سر گرفته شد.

پروازهای هر دو مقصد اربیل و پیشاور با استفاده از هواپیمای ایرباس A320با دو کلاس پروازی و ظرفیت ۱۳۶ مسافر (۱۶ صندلی بیزنس کلاس و ۱۲۰ صندلی اکونومی) انجام می گیرد.

اتحاد در پاکستان علاوه بر پیشاور به سه مقصد کراچی، لاهور و اسلام آباد و در عراق به دو مقصد بصره و بغداد پروازهای عادی خود را انجام می دهد.

اتحاد خط هوایی ملی امارات متحده عربی است که در سال ۲۰۰۳ تاسیس شده و مرکز آن در ابوظبی واقع است. این خط هوایی در سال ۲۰۱۳ موفق به جابه جایی ۵/۱۱ میلیون مسافر شد. در حال حاضر اتحاد با ناوگانی متشکل از ۱۰۵ فروند هواپیما به ۱۱۱ مقصد در سراسر جهان پروازهای مسافری و باری انجام می دهد. اتحاد پروازهای خود به تهران پایتخت جمهوری اسلامی ایران را از دسامبر ۲۰۰۶ آغاز نموده و در حال حاضر با هفته ای ۳ پرواز تهران و ابوظبی را به یکدیگر متصل می کند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches