×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
پرواز بادبادک‌های رنگارنگ برای معلولان

اقتصادتهران: همزمان با هفته جهانی معلولان، بادبادک‌های رنگارنگ آرزوی معلولان بر فراز آسمان دریاچه شهدای خلیج فارس به پرواز در آمد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، این اقدام طی برگزاری همایشی مشارکتی از سوی اداره سلامت حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه، انجمن معلولان ایران و واحد سلامت ناحیه ۴ با حضور معلولان و خانواده های آنان و بسیاری از شهروندان صورت گرفت.

قاسم مولایی شهردار منطقه ۲۲ در این باره گفت: « هر سال همزمان با هفته جهانی شهروند دارای معلولیت، چنین همایشی در مکانی منتخب برگزار می شود و این بار دریاچه شهدای خلیج فارس برای برپایی این همایش انتخاب شد. همزمان با برگزاری این همایش که افزون بر شهروندان، نمایندگان یونیسف یونیدو را نیز به پردیس زیبای شهدای خلیج فارس کشانده بود، معلولان شرکت کننده، آرزوهایشان را که در قالب نقاشی به تصویر کشیده بودند، روی بلهای بادبادکها به پرواز در آوردند.»

اجرای نمایش، سرود، فروش خیریه کاردستی، ارائه توانمندیها و … با مشارکت شهروندان دارای معلولیت، ابلاغ بیانیه روز جهانی معلولان توسط رییس انجمن معلولان، پرواز بادبادکها و … از جمله بخشهای این همایش بزرگ بود معاون سازمان بهزیستی کشور، رییس انجمن حمایت از معلولان و توانبخشی نیز در آن شرکت داشتند.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches