×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
پرواز اهواز – ساری در تهران نشست

اقتصادتهران: روابط عمومی فرودگاه های مازندران اعلام کرد که پرواز جمعه شب اهواز به ساری به دلیل شرایط نامساعد جوی و رعد و برق به سمت فرودگاه مهرآباد تهران تغییر مسیر داد و مسافرانش را در Hن فرودگاه پیاده کرد.

بر اساس اعلام این روابط عمومی، پرواز متعلق به شرکت هواپیمائی آسمان بود که طبق معمول قرار بود ساعت ۱۷ در فرودگاه ساری به زمین بنشیند ولی به دلیل رعد و برق مجبور شد به تهران برود.

هیجدهم اسفندماه پارسال هم پرواز اهواز – ساری به دلیل شرایط نامساعد جوی مجبور شده بود در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین بنشیند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های مازندران در این باره به ایرنا گفت: خلبان هواپیما تلاش زیادی کرد تا در فرود فرودگاه ساری فرود بیاید، ولی به دلیل رعد و برق و شرایط جوی نامساعد که هواپیما را تحت تاثیر قرار می داد، ترجیح داد که هواپیما را برگرداند.

رضا احمدی افزود: اگرچه خلبان قصد بازگشت به فرودگاه مبدا را داشت اما به او گزارش شد که شرایط جوی در اهواز هم نامساعد است و به همین دلیل به سمت فرودگاه تهران هدایت شد.

وی گفت: با توجه به پایداری شرایط نامساعد جوی در فرودگاه ساری و عدم امکان بازگشت هواپیما به اهواز، شرک هواپیمایی آسمان این پرواز را باطل اعلام کرد.

هوای مازندران از عصر جمعه ابری بود و در برخی نقاط نیز با بارش رگبار و تندباد همراه شد.

در ماه های اخیر تعدادی از پروازهای مسیرهای مختلف فرودگاه های مازندران به خاطر شرایط نامساعد جوی یا لغو شد و یا پس از ناکامی در فرود، به فرودگاه مهرآباد تهران تغییر مسیر یافت.

مازندران سه فرودگاه دارد ولی تنها فرودگاه دشت ناز ساری بین المللی محسوب می شود.

دو فرودگاه دیگر مازندران در رامسر و نوشهر واقع در غرب این استان واقع هستند.

ماهانه ۶۸۰ پرواز در فرودگاه های مازندران نشست و برخاست دارند.

تهران، مشهد، شیراز ، بندرعباس، عسلویه، کیش، اهواز، عتبات عالیات و عربستان مقاصد پرواز های این سه فرودگاه است.

مدیرکل فرودگاه های مازندران به تازگی از خرید تجهیزات سامانه فرود دقیق هواپیما برای فرودگاه دشت ناز ساری خبر داده و گفته بود که با نصب این سامانه، مشکل لغو پروازها در شرایط نامساعد آب و هوایی رفع می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches