×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پرسنل بانکی؛ خط مقدم خدمت رسانی، اما برای واکسن در آخر خط!

اقتصادتهران: از زمانی که تزریق واکسن کرونا آغاز گردید و بر اساس زمان بندی صورت گرفته توسط ستاد ملی کرونا، گروه‌های مختلفی که دارای مشاغل با ریسک بالاتری بودند در اولویت دریافت واکسن قرار گرفتند که از آن جمله می‌توان به کادر درمان اشاره کرد.

به گزارش اقتصادتهران، در این که هر فرد در هر منصب و گروه شغلی در معرض خطر ابتلا قرار دارد و نمی‌توان در مشاغل تبعیضی میان آن‌ها قرار داد شکی نیست اما برخی مشاغل همانند کادر درمان و سلامت را می‌توان از جمله  مشاغلی عنوان کرد که درصد بسیار بالاتری در مواجهه با مردم داشته و در معرض مستقیم تری در خصوص ابتلا به بیماری کرونا قرار دارند.

یکی دیگر از این مشاغل که ریسک بالاتری برای ابتلا دارند، پرسنل شریف و کارکنان بانک‌ها و شعب هستند که در تمام ایام حتی ایامی که کشور به دلایلی نظیر آلودگی هوا نیز تعطیل است، باید در سر کار خود حاضر باشند. کارکنان بانک‌ها به ویژه کارمندان شعب از نظر آلودگی به ویروس کرونا تاکنون یکی از بالاترین درصدهای فوتی‌ ناشی از کرونا در کشور را شامل شده‌اند به طوری که تاکنون متاسفانه بیش از ۲۶۰ نفر از کارکنان و مدیران بانکی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در تقریبا تمام بانک‌ها و تمام استان‌های کشور جان خود را از دست داده‌اند.

البته در این خصوص و طبق اخبار واصله، مکاتبات زیادی با وزیر بهداشت و ستاد ملی کرونا برای واکسیناسیون این افراد صورت اما تاکنون زمان قطعی و دقیق برای واکسیناسیون آن‌ها اعلام نشده است.

بر طبق پیگیری‌های خبرنگار اقتصادتهران، آخرین مکاتبه در این راستا نیز مربوط به ارسال نامه به معاون اقتصادی رئیس جمهور است که طبق پیگیری‌های صورت گرفته این نامه در حال طی کردن فرآیندهای اداری خود در وزارت بهداشت است.

حال این سوال مطرح است که چطور در تمام مواقع سال و تعطیلی‌ها، این قشر از کارکنان همواره طبق گفته مسئولان در خط مقدم خدمت رسانی هستند و در حالی که باید در اولویت نخست دریافت واکسن نیز باشند، در انتهای صف قرار می‌گیرند؟!

مهرداد عسگری

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches