×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پردیس آئین‌های سنتی اقوام ایرانی در پارک لاله برپا شد

تهران اکونومی: پارک لاله هر شب از ساعت ۱۹ تا ۲۳ با برپایی پردیس‌های قرآنی، ورزشی، فرهنگی و… به صورت رایگان میزبان شهروندان است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، حبیب الله غفوری معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ با اعلام ویژه برنامه های فصل نیایش در پارک لاله گفت: همزمان با فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان شهرداری منطقه ۶ با آماده سازی پارک لاله پذیرای علاقه مندان است. امسال ۶ پردیس آموزشی، تفریحی و ورزشی در این پارک دایر شده است.

اولین بخش، پردیس قرآنی است که ضمن برگزاری مسابقات قرآنی به شبهات دینی و مذهبی مراجعه کنندگان پاسخ داده می شود.

پردیس آئین های سنتی اقوام ایرانی، (لرستان) با عرضه انواع سوغاتی‌ها، غذاها و نوشیدنی های سنتی، پوشاک، صنایع دستی اقوام ایرانی در این پارک دایر شده است.

وی از برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در پارک لاله خبر داد و افزود: در پردیس تغییرات فرهنگی، ما نمایشگاه عفاف و حجاب را با ارائه انوع چادرهای ایرانی، روسری و… در طرح های متنوع برپا کردیم. پخش فیلم با موضوع جنگ نرم، پخش سخنان مقام معظم رهبری و… از دیگر برنامه‌های این پردیس است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ با اشاره به برپایی پردیس محصولات فرهنگی خاطر نشان کرد: در این بخش نیز نمایشگاه کتاب دایر شده است و مراجعه کنندگان می توانند از محصولات قرآنی و فرهنگی که در این پردیس مهیا شده است، استفاده کنند.

به گفته غفوری، پردیس سبک زندگی با هدف ارائه مشاوره مذهبی رایگان به خانواده ها دایره شده است، در این بخش انواع بازی‌های فکری، ایستگاه های نقاشی، سفالگری و… تدارک دیده شده است.

وی از برپایی ایستگاه های ورزشی و تفریحی خبر دارد و افزود: امکانات و تجهیزات برای برپایی ایستگاه های ورزشی و تفریحی در متراژ ۱۹ مترمربع فراهم شده است، استخر توپ، طناب کشی، فوتبال دستی، ایرهاکی، شطرنج، دارت و تنیس روی میز و… به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches