×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
پرداخت ۵۸۴ میلیارد ریال بدهی بیمه سلامت

اقتصادتهران: مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: ۵۸۴ میلیارد ریال بدهی سالجاری بیمه سلامت استان به نهادهای طرف قرارداد پرداخت شد.

صفر فرامرزی روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: پرداخت مطالبات طرف‌های قرارداد بیمه سلامت به روز شده است و این نهاد هیچ بدهی معوقی ندارد.

وی در ادامه با اشاره به خدمات ارائه شده این نهاد به جمعیت تحت پوشش خود اظهار داشت: هم اینک یک هزار و ۲۰۰ بیمار خاص و جمعیتی معادل همین تعداد، بیمار سرطانی تحت پوشش تقریبا رایگان خدمات این نهاد قرار دارند.

فرامرزی، الکترونیکی کردن خدمات بیمه سلامت را از مهمترین اقدامات این نهاد برشمرد و گفت: هم اینک نسخه نویسی الکترونیکی در فارسان فعال است و بزودی در شهرستان های بروجن، کیار و سایر شهرهای استان راه اندازی می شود.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با اشاره به فشارهای اقتصادی بر دولت و تحریم های ظالمانه، تصریح کرد: در همین خصوص ارائه خدمات بهداشتی و درمانی گرچه برای دولت هزینه های زیادی در برداشته اما خدشه ای به کمیت و کیفیت خدمات رسانی به مردم وارد نشده است.

فرامرزی با بیان اینکه هم اینک ۵۸۵ هزار و ۴۰۵ نفر در چهارمحال و بختیاری زیرپوشش بیمه سلامت قرار دارند، افزود: از این تعداد ۷۸ هزار نفر در قالب صندوق کارکنان دولت، ۲ هزار نفر در قالب بیمه ایرانیان، ۴۵۰ هزار و ۵۴۸ نفر از بیمه روستاییان و عشایر و ۱۷ هزار نفر در قالب سایر اقشار از خدمات بیمه سلامت در استان بهره مند هستند.

به گزارش ایرنا، پوشش بیمه سلامت و همگانی در شمار بزرگ‌ترین طرح‌های اجتماعی دولت یازدهم بود که توانست سهم پرداخت از جیب مردم را کاهش داده و باعث بسط عدالت اجتماعی شود.

اجرای این طرح باعث شد دغدغه عده کثیری از مردم نیازمند مرتفع شده و رضایتمندی گسترده‌ای را در سطح عمومی کشور ایجاد کند، بنحوی که میزان رضایتمندی بیمه شدگان سلامت در چهارمحال و بختیاری ۹۶ درصد گزارش شده است.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با ۹۴۷ هزار نفر جمعیت است که بیش از ۸۰۰ روستا و آبادی در استان است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches