×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پرداخت ۴۲۹ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در کهگیلویه و بویراحمد

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۹ واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی این استان از ابتدای سال ۱۳۹۵ تاکنون ۴۲۸میلیارد ریال تسهیلات بانکی دریافت کرده‌اند.

سهراب بنام روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد ۳۵ واحد تولیدی یا طرح صنعتی در حال اجرای با بیش از ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی ۲۸۴ میلیارد ریال در سال گذشته و ۱۴ واحد دیگر نیز ۱۴۵ میلیارد ریال در سال جاری تسهیلات بانکی دریافت کرده‌اند.

وی بیان کرد: امسال ۹۵واحد صنعتی و طرح در حال اجرای استان در سامانه بهین یاب نام نویسی کرده اند که ۶۵ واحد پس از بررسی مشکلات آنها در کارگروه رفع موانع تولید برای آنها ۶۸۸ میلیارد ریال تسهیلات مصوب و به بانکها معرفی شده اند.

۷۰۰ واحد صنعتی کوچک و متوسط در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و بیش از ۷۰ درصد اشتغال در حوزه صنعت این استان مربوط به واحدهای صنعتی کوچک و متوسط است.

بنام تصریح کرد:کم بودن سرمایه بانک های دولتی به علت استقبال مردم از بانک های خصوصی، طولانی بودن فرایند دریافت تسهیلات در بانک ها،بالا بودن نرخ تسهیلات که ۱۸درصد است از مشکلات و موانع طرح رونق تولید در کهگیلویه و بویراحمد است.

وی گفت: هم اینک ۲۳۶ طرح تولیدی و خدماتی در شهرک‌های صنعتی استان در حال اجراست.

از محل ۱۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور ، چهار هزار و ۵۰ میلیارد ریال سهم استان کهگیلویه و بویراحمد است.

این میزان تسهیلات برای ۴۴۷ واحد تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال در استان مصوب شد که با پرداخت افزون بر یک هزار میلیارد ریال از این میزان تاکنون ۱۲۵ واحد تولیدی راکد در بخش‌های صنعت و کشاورزی در استان به چرخه تولید بازگشته‌اند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches