×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پرداخت ۴۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر کشور در ۳ سال گذشته

اقتصادتهران: رئیس سازمان امور عشایری گفت : با تلاش و توجه دولت یازدهم طی سه سال گذشته ۴۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر کشور اختصاص یافت.

کرمعلی قندالی روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری جشنواره روستایی و عشایری که با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری و رئیس سازمان امور عشایری در قرچک برگزار شد به خبرنگار ایرنا گفت : دولت یازدهم ۱۷۰ میلیارد تومان محل صندوق توسعه ملی و از محل بند ب ماده ۵۲ قانون الحاق به عشایر اختصاص داد.

وی افزود : علاوه بر این طی سه سال گذشته ۲۵۰ میلیارد تومان از محل ماده ۱۰ و ۱۲ مدیریت بحران با سود ۴ ساله و دوره برگشت ۵ ساله و ضمانت زنجیریه ای به عشایر اختصاص پیدا کرد و بین استان ها توزیع شد.

وی اظهار کرد: در حوزه تأمین نهاده ها نیز دولت در حدود ۷۰۰ هزار تن علوفه با قیمت یارانه ای و مهلت بازپرداخت شش و نه ماهه به عشایر تحویل داد.

قندالی گفت : از محل تأمین نهاده ها نیز دولت ۱۵۰ میلیارد تومان در حوزه هزینه های تمام شده تولید دام به عشایر کمک کرده است.

وی با تأکید بر توجه به حوزه گردشگری عشایر گفت : حوزه گردشگری عشایر ظرفیت عظیم و بکری است که با تلاش سازمان میراث فرهنگی و امور عشایری آئین نامه اجرایی آن در کارگروه توسعه گردشگری عشایر و صنایع دستی در هیأت دولت تصویب شد و ساختار ملی آن تدوین شده است .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches