×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
پرداخت ۳۴هزار فقره تسهیلات به بازنشستگان در شهریورماه از سوی بانک رفاه

اقتصادتهران: پرداخت ۳۴هزار فقره تسهیلات به بازنشستگان در شهریورماه از سوی بانک رفاهاخبار پولی مالی_ جزئیات پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه از سوی بانک رفاه به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در شهریور ماه سال جاری تشریح شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران از پرداخت ۳۴۰۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به بازنشستگان از ابتدای این ماه تاکنون خبر داد و گفت: این تسهیلات هر فقره به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شد.

وی افزود: این تسهیلات به صورت کاملا غیرحضوری، بدون حضور در شعبه و بدون ضامن پرداخت شد.

لازم به ذکر است، پیش از این نیز بالغ بر ۷۹۴ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه غیرحضوری به ارزش بیش از ۶۷ هزار میلیارد ریال از سوی بانک رفاه کارگران به این گروه از متقاضیان پرداخت شده است و این مهم علاوه بر تسهیلات تکلیفی است که همه بانک‌ها از جمله بانک رفاه کارگران برعهده دارند.

گفتنی است، در راستای پیشبرد اقدامات حمایتی و بر اساس قرارداد با سازمان تامین اجتماعی، تا پایان سال جاری ۱۰۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه از سوی بانک رفاه کارگران به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش این سازمان پرداخت خواهد شد.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches