×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
پرداخت ۱۵۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به تعاونی‌ها

اقتصادتهران: پرداخت بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی، یکی از دستاوردهای وزارت تعاون در دولت سیزدهم در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دوسال گذشته است.

به گزارش ایرنا، در هفته دولت وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مختلف با حضور در نمایشگاه «روایت خدمت» که از چهارم تا هفتم شهریور در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، به شرح اقدامات خود پرداختند.

یکی از هدف‌گذاری‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایجاد یک میلیون فرصت شغلی در سال است. این هدف با چالش‌هایی نظیر کمبود منابع مالی و نیروی انسانی به‌منظور نظارت بر طرح‌ها و عدم تخصیص کافی یا تخصیص دیرهنگام تسهیلات تکلیفی رو به رو بود.

برای رفع این چالش‌ها نیاز به اقدامات کلیدی بود. تقسیم کار ملی اشتغال و تعیین سهم هر دستگاه در تعهدات سالیانه، اجرای برنامه پایش و نظارت اشتغال کشور و پرداخت بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ‌باعث شد مسیر تحقق این هدف‌گذاری هموارتر شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches