×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پرداخت چهار هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی همدان

اقتصادتهران: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: تاکنون چهار هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی همدان پرداخت شده است.

حمیدرضا متین در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان افزود: در حوزه صنعت ۲۸۶ واحد برای اخذ تسهیلات ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۲۳طرح به مبلغ یک هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال مصوب شده است.

وی بیان کرد: از این تعداد بانکهای عامل فقط به ۱۰ واحد صنعتی تسهیلات پرداخت کرده اند که نیازمند همکاری بیشتر بانکها برای پرداخت تسهیلات بیشتر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان افزود: همچنین ۷۶۳طرح کشاورزی در سایت برای دریافت تسهیلات ثبت نام کردند که ۲۸۳طرح به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال به بانک ها معرفی شده‌اند.

متین ادامه داد: این تعداد طرح از طریق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به بانکها معرفی شدند و آمار پرداخت مستقیم بانک‌ها خارج از ستاد تسهیل قابل توجه بوده است.

وی تصریح کرد: به ۲ هزار و ۴۷۱ واحد صنعتی و صنوف تولیدی در استان به مبلغ ۲ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است و بیشترین میزان پرداخت تسهیلات از سوی بانک صادرات به تعداد ۹۴۸ واحد بوده است.

وی با بیان اینکه بانک کشاورزی به تعداد ۶۱۶ واحد، بانک ملی به ۳۸۷ واحد و صندوق کارآفرینی امید به ۳۶۵ واحد تسهیلات ارائه کرده‌اند افزود: همچنین به پنج هزار و ۴۷۴ واحد صنفی توانستند تسهیلاتی به ارزش ۲ هزارو ۷۰ میلیارد ریال پرداخت شده است .

گفتنی است در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان مشکلات هفت واحد تولیدی و صنعتی بررسی شد و برای رفع مشکل آنها با حضور مدیران بانک‌ها مصوباتی صادر شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches