×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
پرداخت وام برای نوسازی ناوگان حمل و نقل گیلان

اقتصادتهران: معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان گفت: هماهنگی لازم با بانک ها و نمایندگی های فروش خودرو به عمل آمده و علاقه مندان نوسازی خودروها، با مراجعه به نمایندگی های شهرستان های خود به دریافت تسهیلات و خرید خودرو اقدام کنند.

به گزارش ایرنا فریبرز مرادی روز دوشنبه در نشست خبری در پایانه مرزی آستارا افزود: محدودیتی در اعطای تسهیلات وجود ندارد و برای خرید مینی بوس تا سقف یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، اتوبوس تا سقف سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، کامیون تا ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و سواری تا ۲۵۰ میلیون ریال با نرخ سود ۶ تا ۱۲ درصد پرداخت می شود.

وی از اجرای طرح مسافربری نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از ۲۳ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه خبر داد و اظهار کرد: برای اجرای این طرح با جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی استان هماهنگی شده و ۸۰۰ نیروی انسانی در راهداری ها آماده خدمات رسانی است.

وی ادامه داد: ۹۷ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی گیلان شناسایی شده است و بسیاری از این نقاط تا آغاز تعطیلات نوروزی اصلاح خواهد شد.

مرادی بیان کرد: شرایط تردد مسافران داخلی و خارجی در پایانه مرزی آستارا فراهم است و یک میلیارد ریال برای تجهیز محل های ورود و خروج مسافران آن در سال جاری هزینه شد و تردد نوروزی ۷۰ هزار نفر از مرز زمینی آستارا پیش بینی می شود.

۱۰ هزار و ۱۶۰ دستگاه خودرو در ناوگان حمل و نقل عمومی استان فعال است و سه هزار و ۲۷۸ دستگاه در بخش مسافری و ۶ هزار و ۸۸۲ دستگاه در بخش حمل و نقل کالا فعالیت می کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches