×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
پرداخت بیش از هفت هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک صادرات ایران به ۵٢ هزار کسب و کار آسیب‌دیده از کرونا

اقتصادتهران: تسهیلات پرداختی بانک صادرات ایران به بیش از ۵٢ هزار کسب و کار آسیب‌دیده از کرونا از هفت هزار میلیارد ریال فراتر رفت.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با پرداخت هفت هزار و ۴٨٧ میلیارد ریال تسهیلات از ابتدای خردادماه سال ١٣٩٩ تا ١٠ آبان سال جاری از ۵٢ هزار و ۵٩١ کسب و کار آسیب‌دیده از شیوع بیماری کرونا حمایت  کرد.

استان‌ خراسان رضوی در این مدت با دریافت پنج هزار و ۶۶٨ فقره تسهیلات به ارزش بالغ بر ٨۶٧ میلیارد ریال، بیشترین سهم از تسهیلات آسیب‌دیدگان کرونا بانک صادرات ایران را به خود اختصاص داده است.

در بین ٣١ استان دریافت کننده این تسهیلات، استان‌های گیلان، فارس، چهارمحال و بختیاری، تهران، کرمانشاه، کرمان، مازندران، لرستان و اصفهان به ترتیب در رتبه‌های دوم تا دهم از این نظر بوده‌اند.

بانک صادرات ایران به منظور کمک به حفظ و افزایش اشتغال و تداوم فعالیت در واحدهای تولیدی فعال آسیب‌دیده از شیوع بیماری کرونا پرداخت تسهیلات را با جدیت در دستور کار قرار داده و اشخاص حقیقی و حقوقی فعال دارای مجوز کسب یا تولید در بخش‌ها و رسته‌های تعیین شده از سوی وزارت‌خانه‌های صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تحقیقات و فناوری اطلاعات، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی، کشور و جهاد کشاورزی که فعالیت‌های آنها در دوره شیوع کرونا با اختلال مواجه شد، مشمول این تسهیلات می‌شوند. این تسهیلات تنها به متقاضیانی تخصیص خواهد یافت که در سامانه «کارا»ی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت‌نام کرده و به بانک معرفی شده باشند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches