×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پرداخت بدون محدودیت تسهیلات صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی

اقتصادتهران: وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: موافقت اصولی و تسهیلات برای ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی بدون محدودیت ارائه می شود.

به گزارش ایلنا،  محمود حجتی در آیین بهره برداری از پروژه آبیاری کم فشار و تحت فشار ۸۳۰ هکتاری میدانک در شهرستان فریدونشهر استان اصفهان اعلام کرد: موافقت اصولی و تسهیلات برای ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی بدون محدودیت ارائه می شود.

وزیر جهاد کشاورزی در جمع کشاورزان و بهره برداران شهرستان فریدونشهر نیز گفت: اختصاص ۱٫۵میلیارد دلار تسهیلات از منابع صندوق توسعه ملی با سود کمتر از ۱۰ درصد می تواند منبع مناسبی برای توسعه بخش کشاورزی و مناطق روستایی و عشایری باشد.

وی تاکید کرد: فریدونشهر ظرفیت مناسبی در کشت موسیر،کرفس و باریجه دارد و کشت این محصولات باید از مرتعی به شیوه زراعی تبدیل و با برنامه ریزی انجام شود.

حجتی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این که قیمت سیب زمینی در چند سال اخیر به پایین تر از قیمت خرید تضمینی نرسیده و کشاورزان محصولات خود را با قیمت مناسب به فروش رسانده اند،اظهار داشت: هر زمان قیمت سیب زمینی به پایین تر از قیمت خرید تضمینی برسد، دولت برای جلوگیری از زیان کشاورزان این محصول را با قیمت تضمینی خریداری می کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches