×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
پرداخت بخشی از مطالبات فرهنگیان پرداخت تا سه روز آینده

اقتصادتهران: وزیر آموزش و پرورش گفت: تا سه روز آینده بخشی از مطالبات فرهنگیان و بخشی از حق‌التدریس شاغلین پرداخت می‌شود.

به گزارش ایسنا، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت اظهار کرد: برای معلمان طرحی داریم که براساس حکم قانون نظام حقوقی و رتبه بندی را تعیین کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که در بحث رتبه بندی حقوق معلمان عقیده دارند با سایر  کارمندان دولت برابری ندارند، گفت: برای این موضوع قسمت اول  رتبه بندی اجرا شده است و برای اجرای مرحله بعد به دنبال تامین اعتبار  هستیم و در سال ۹۶ این مسئله را دنبال می‌کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در ارتباط با معوقات فرهنگیان نیز گفت: در بخش مطالبات خوشبختانه یک قسمت  عمده دیگر از مطالبات فرهنگیان در ارتباط با پاداش بازنشستگی فرهنگیان در سال ۹۵ حدود ۵۰ درصد آن را ظرف دو سه روز آینده پرداخت می‌شود و همچنین یک قسمت  مربوط به حق التدریس شاغلین نیز  در روزهای آتی پرداخت می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches