×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
پخش ۲ هزار تن شن مخصوص در معابر شهری منطقه یک تهران

اقتصادتهران: روند بارش‌ها در منطقه یک ادامه دارد و گروه های عملیاتی برف روب با آمادگی کامل در حال خدمات رسانی به شهروندان هستند به طوریکه از روز گذشته تا کنون برای بازگشایی معابر شهری این منطقه  ۲ هزار تن شن مخصوص پخش شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه در بازدید از سایت‌های برف روبی گفت: بارش نعمت الهی برف در شمال تهران ادامه دارد و همه نیروهای خدمات شهری و برف روب در حال خدمات رسانی در معابر هستند و با تلاش خود معابر اصلی و بزرگراهی کامل برف روبی و تردد در آنها روان است و عملیات در معابر درجه دو و سه که شامل فرعی ها و بن بست‌ها می‌شود به خصوص در نواحی شمالی منطقه در حال انجام است.

صباغ با اشاره به دپوی ۱۰ هزار تنی شن مخصوص در سایت های برف روبی گفت: مقدار شن مخصوص مورد نیاز با توجه به پیش بینی‌های انجام شده در ۲۶ سایت منطقه دپو و ذخیره شده است و در بارش روز گذشته تا کنون ۲ هزار تن، با پخش در معابر مورد استفاده قرار گرفت.

او افزود: با توجه به استفاده شهروندان از کیسه‌های شن مخصوص در سازه ها و مخازن زرد رنگ، عملیات شارژ مجدد ۳۰۰ محل دپو انجام شده است.

شهردار منطقه یک افزود: طبق پیش بینی‌ها بارش برف روز جمعه نیز ادامه دارد و منطقه در آماده باش کامل قرار است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches