×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
پایگاه‌های موقت در نقاط حادثه خیز جاده‌ها مستقر می‌شوند

اقتصادتهران: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از از استقرار پایگاه های موقت هلال احمر در نقاط حادثه خیز جاده های برون شهری خبر داد.

مرتضی سلیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، گفت: بر اساس تجربیات سال های گذشته، امسال پایگاه های سیار امداد و نجات را به پایگاه موقت تبدیل کردیم؛ همچنین با شناسایی نقاط حادثه خیز در جاده ها، پایگاه های موقت را در این نقاط مستقر کردیم تا در زمان کوتاهتری بتوانیم امدادرسانی را آغاز کنیم.

وی افزود: طرح امداد و نجات زمستانه جمعیت هلال احمر از ۲۲ آذر آغاز می شود و تا ۲۳ اسفند ادامه دارد، این طرح به مدت ۹۲ روز و با بکارگیری ۴ هزار و ۴۲۵ نفر روز نیروی عملیاتی اجرا می شود.

وی افزود: هزار و ۲۴۵ پایگاه شامل ۵۵۹ پایگاه ثابت و ۶۸۶ پایگاه سیار هلال احمر در مدت زمان اجرای طرح امداد و نجات زمستانه، خدمات امدادی را به هموطنان ارائه می دهند.

سلیمی گفت: در طرح زمستانه امسال هزار و ۷۹۵ نفر روز نیروی امدادی در پایگاه های ثابت امداد و نجات شامل پایگاه های جاده ای، کوهستان و ساحلی، حضور دارند و هزار و ۶۳۰ نفر روز نیز در پست های موقت و سیار شامل پست های مرکز استان، شعبه، زمستانی، ساحلی، آنست و امداد هوایی مشغول به خدمت رسانی می کنند.

سلیمی درباره منابع ترابری بکارگیری شده در قالب اجرای طرح امداد و نجات زمستانه جمعیت هلال احمر، افزود: هزار و ۱۰۰ دستگاه آمبولانس، ۳۶۴ دستگاه خودروی نجات، ۵۲ دستگاه خودروی ویژه عملیاتی آرگو، ۱۱ خودروی فرماندهی ارتباطات، ۴۸۰ دستگاه موتورسیکلت امدادی، ۲۴ فروند بالگرد و هزار و ۳۲۸ دستگاه سایر خودروهای کمک دار و پشتیبان عملیات به منظور ارائه خدمات امدادی به هموطنان بکارگیری می شود.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه نسبت به سال گذشته در بکارگیری تجهیزات افزایش داشته اید، گفت: امسال با تمام امکانات لجستیکی اقدام به عملیات می کنیم؛ اما واقعیت این است که تجهیزات جدیدی به امکانات پارسال اضافه نکرده ایم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches