اقتصاد تهران
شماره خبر : 82571
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
اقتصاد تهران

پاسخگویی مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی

اقتصادتهران: به گزارش روابط عمومی بیمه رازی، مرکز ارتباط با مشتریان شرکت بیمه رازی، در حال حاضر در ساعات اداری، پاسخگوی تمامی پرسش‌های مشتریان (بیمه گذاران و زیاندیدگان) است. این مرکز با به کار گیری کارشناسان زبده و با استفاده از ابزارهای نوین و با ساختاری مشتری مدار و خدمت محور، ارتباطی دو سویه را با مشتریان محترم برقرار کرده است.

این مرکز، همچنین مشتریان را در پیگیری کامل و رفع مشکلات احتمالی در استفاده از انواع خدمات بیمه‌ای اعم از صدور و پرداخت خسارت به ویژه زیاندیدگان جرحی و خسارت‌های مالی، یاری می‌نماید. همچنین ضمن دریافت نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات، آن‌ها را گزارش و به بخش‌های مرتبط ارسال و نتیجه را پس از پیگیری‌های لازم به تماس گیرنده اطلاع  می‌دهد.

خدمات تماس مشتریان:

–         پاسخگویی به تمامی سوالات مشتریان و خدمت رسانی به آن‌ها

–         ارائه اطلاعات شعب و نمایندگی‌ها

–         ارائه اطلاعات درباره انواع خدمات بیمه‌ای

–         اطلاع رسانی خدمات جدید

–         رسیدگی به مسائل ومشکلات بیمه‌ای مشتریان و پیگیری به منظور ارائه پاسخ مطلوب

–         دریافت و پیگیری نظرات، انتقادها، شکایات و پیام‌ها و انعکاس آن به بخش‌های ذیربط

–         جمع آوری نقطه نظرات و درخواست‌های مشتریان

–         رفع مشکلات و آموزش مشتریان

–         اعلام تاریخ انقضای بیمه نامه‌ها و یادآوری جهت تمدید

مشتریان می‌توانند با شماره گیری ۸۱۹۴۲-۰۲۱ با مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی تماس حاصل فرمایند.