×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
پاسخگویی به بیش از یک میلیون اعتراض دهک بندی یارانه‌ای

اقتصادتهران: مدیر سامانه پاسخگویی به اعتراض های یارانه‌ای (موسسه رعد الغدیر زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) گفت: در چهار روز به یک میلیون و ۸۰ هزار تماس مردمی در اعتراض به دهک بندی یارانه‌ها به صورت تماس تلفنی و گویا پاسخ داده شد.

به گزارش اقتصادتهران، علیرضا اتشک روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: در این مرکز به منظور رسیدگی به شکایات و سوالات مردمی در اجرای طرح «مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها» به ۸۰ هزار تماس تلفنی با سامانه ۶۳۶۹ پاسخ داده شده است.

وی افزود: در این سامانه ۱۳۰ اپراتور پاسخگو هستند که ظرفیت پاسخگویی به یک هزار و ۵۰۰ تماس در هر ساعت وجود دارد.

مدیر سامانه تلفنی پاسخگویی به اعتراض های یارانه ای( موسسه رعد زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) با اشاره به سامانه گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ بیان داشت: ۲ هزار خط ظرفیت همزمان پاسخگویی به تماس گیرندگان را دارد که از زمان اجرای طرح به یک میلیون تماس رسیدگی شده است.

اتشک تاکید کرد: این سامانه گویا ظرفیت پاسخگویی به یک میلیون تماس در یک ساعت را دارد.

به گزارش ایرنا، سامانه تلفنی ۶۳۶۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در موسسه نیکوکاری رعد الغدیر فعال است که تمام اپراتورهای آن از جامعه معلولان جسمی ‌حرکتی هستند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches