×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
پارکینگ اربعین ساماندهی شود

اقتصادتهران: رئیس پلیس‌راه استان ایلام گفت: مسیر حمیل-شباب-ایلام-مهران که مسیر اصلی تردد زائران اربعین است دارای مشکلاتی است  که پلیس‌راه استان مکاتبات لازم برای رفع آنها و ایمن‌سازی این مسیر را انجام داده است.

سرهنگ «رضا همتی‌زاده» در گفت‌وگوی اختصاصی با ایسنا، اظهار کرد: افتتاح تونل قلاجه در روزهای آتی می‌تواند بار ترافیکی زیادی در ایام اربعین بر دوش بکشد و زائران با سهولت بیشتری تردد کنند.

رئیس پلیس‌راه استان ایلام ادامه داد: ایمن‌سازی جاده‌ها با توجه به کوهستانی بودن مسیرهای مواصلاتی استان بسیار حائز اهمت است که پلیس‌راه استان نیز در همین راستا نواقص را شناسایی و به دستگاه‌های ذی‌ربط اعلام کرده تا رفع مشکل صورت گیرد و در مسیر قلاجه به سمت ایوان نیز ایمن‌سازی‌ صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه مسیر حمیل-شباب-ایلام-مهران که مسیر اصلی تردد زائران اربعین است دارای مشکلاتی است  که پلیس‌راه استان مکاتبات لازم برای رفع آنها و ایمن‌سازی این مسیر را انجام داده است، گفت: دستگاه‌های مسئول قول داده‌اند تا شروع همایش بزرگ اربعین ایمن‌سازی لازم در این مسیر انجام شود.

همتی‌زاده با اشاره به اینکه پیمانکار تعریض مسیر ایلام- شباب قول داده تا اربعین این مسیر کاملاً به بهره‌برداری برسد، یادآور شد: نصب نیوجرسی و جداسازی جاده‌ها در بحث کنترل ترافیک و نظم جاده بسیار مهم است و  از دستگاه‌های مسئول درخواست داریم در جاده‌های چهار بانده نیوجرسی نصب کنند.

رئیس پلیس‌راه استان ایلام با تاکید بر اینکه عملیات تعریض بعد از تونل راه کربلا در مسیر مهران برای اربعین امسال تکمیل نمی‌شود لذا پلیس‌راه استان تدابیری اندیشیده که در این قسمت ترافیک پیش نیاید، تصریح کرد: از سه‌راه جندالله تا سد آل اسحاق ۳۲ کیلومتر جاده چهار بانده آماده می‌شود که از راهداری درخواست داریم با ایجاد نیوجرسی این مسیر را جداسازی کند.

وی از راهداری و شهرداری مهران خواست نسبت به ساماندهی بلوارها برای جلوگیری از توقف و پارک خودروها در ایام اربعین اقدام جدی و عملی کنند، افزود: اگر داخل شهر مهران در ایام اربعین به خوبی مدیریت شود، مشکل ترافیکی هم پیش نخواهد آمد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches