×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
پاداش بازنشستگان آموزش و پرورش به‌زودی پرداخت می شود

اقتصادتهران: وزیر آموزش و پرورش ضمن اعلام اجرای آزمایشی «نظام تضمین کیفیت مدارس» در بخشی از کشور به‌منظور مقایسه کیفی مدارس با هم و اعلام نتایج آن به مردم؛ از پرداخت پاداش بازنشستگان خبر داد و گفت: پاداش‌ها به زودی و به تدریج پرداخت خواهد شد.

بطحائی در ادامه درباره اردوها و مشکلات و حوادث برای دانش آموزان گفت: دستور العمل اردوها را مورد بازنگری قرار داده ایم و ظرف روزهای آینده به تصویب خواهد رسید و اعلام خواهد شد. برای کاهش تصادفات استفاده از پلیس و یک آمبولانس در کنار سفرها و اردوهای دانش آموزی در نظر گرفته شده است. همچنین تاکید شده که سفرهای طولانی حذف و بیشتر از سفرهای کوتاه استفاده شود.

وی با حضور در برنامه‌ای تلویزیونی همزمان با آغاز سال تحصیلی، درباره نظام هماهنگ پرداخت حقوق نیز گفت: از هفته آینده پیش نویس‌ها به مجلس ارائه و نتایج اعلام خواهد شد. همچنین پاداش بازنشستگان نیز به زودی و به تدریج پرداخت خواهد شد.

بطحایی در پایان گفت: مدارس نمونه دولتی فوق برنامه‌هایی بیش از مدارس دیگر دارند که بخشی از هزینه‌ها از والدین دریافت می شود.

وی با اشاره به آماری از تعداد دانش آموزان در سال تحصیلی جاری گفت: بیش از ۱۳ میلیون دانش آموز  روز گذشته راهی مدرسه شدند. از سال ۹۲-۹۱ تعداد دانش آموزان رو به افزایش است که امسال نیز ۲درصد افزایش دانش آموز داشته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه طبق بررسی‌ها، گرایش به سمت مدارس بزرگتر است لذا تعداد مدارس کاهش داشته اما تعداد کلاس‌ها افزایش داشته است گفت: تعدادی از مدارس کوچک در حال جمع آوری است. بر اساس سند تحول باید به سمت مدارس بزرگتر و اجتماعی برویم که هر سه دوره ابتدایی، راهنمایی و متوسطه را داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: مهمترین برنامه در سال تحصیلی پیش رو این است که گام‌های جدی تری برای تحقق تحول سند بنیادین برخواهیم داشت. تحول در محتوا و متن درس‌ها یکی از اولویت هاست که در دستور کار است. روز گذشته و همزمان با آغاز سال تحصیلی نیز رئیس جمهور به این امر اشاره کردند. در سال جاری تحصیلی سعی خواهیم کرد بیشتر به مهارت ها بپردازیم و محیط مدرسه به محل تمرین زندگی تبدیل شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches