×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
۴٠ درصد بنزین توزیعی کشور یورو ۴ شد

حجم عرضه بنزین یورو ۴ در کشور با احتساب بنزین وارداتی به ٢٨ میلیون لیتر در روز رسید که ۴٠ درصد بنزین توزیعی کشور را شامل می شود.

مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در گفتگو با شانا حجم بنزین توزیع شده در کشور را هم اکنون ٧١ میلیون لیتر اعلام کرد و گفت: ٢٨ میلیون لیتر از این میزان یورو ۴ است.

عباس کاظمی افزود: هم اکنون روزانه ١۶ میلیون لیتر بنزین یورو ۴ در پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند و ٢ میلیون لیتر نیز در پالایشگاه تبریز تولید و در کشور عرضه می شود.

وی با اعلام اینکه براساس برنامه ریزی انجام شده مقرر شد دریافت ریفورمیت از واحدهای پتروشیمی متوقف و حجم بنزین وارداتی افزایش یابد، گفت: بر این اساس حجم واردات بنزین یورو ۴ از ٣,۵ میلیون لیتر به ١٠ میلیون لیتر افزایش یافت.

وی تصریح کرد: این شرکت در مرحله نخست شهرهای اراک، کرج، تهران و تبریز را زیرپوشش عرضه بنزین یورو ۴ قرار داده و در شهرهای اهواز، شیراز و آبادان نیز تا مهر ماه بنزین با کیفیت یورو ۴ توزیع خواهد شد.

کاظمی گفت: اولویت کاری ما این است که در مرحله نخست در ٨ شهر آلوده، بنزین با کیفیت یورو ۴ توزیع کنیم و هم اکنون در ۴ شهر اراک، کرج، مشهد و تهران نیز نفتگاز یورو ۴ در حال توزیع است.

به گفته وی اهواز و بخشی از کلانشهر مشهد در آینده نزدیک زیر پوشش بنزین یوور ۴ قرار می گیرند.

با بهره برداری از بخش جدید واحد بنزین سازی پالایشگاه آبادان، اهواز پنچمین شهر بعد از تهران، اراک، کرج و تبریز است که سوخت پاک دریافت خواهد کرد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches