×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
١٢۵ میلیون یورو از اعتبارات طرح فاضلاب تهران را بانک توسعه اسلامی تامین می‌کند

اقتصادتهران: معاون مهندسی و توسعه شرکت فاضلاب تهران گفت: بانک توسعه اسلامی، ١٢۵ میلیون یورو تسهیلات برای تامین منابع مالی ٢ پروژه تونل انتقال فاضلاب غرب و تصفیه خانه جنوب غرب (فیروز بهرام) پرداخت می‌کند.

به گزارش ایرنا، «فرهاد جلالی امین» امروز سه شنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران از روند اجرایی پروژه‌های تونل انتقال فاضلاب جنوب تهران و تصفیه خانه جنوب غرب (فیروز بهرام)، افزود: بانک توسعه اسلامی تاکنون مبالغی از این اعتبارات را پرداخت کرده است و همزمان با پیشرفت پروژه، مابقی منابع را نیز پرداخت خواهد کرد.

بانک توسعه اسلامی (ISDB) یکی از موسسات بزرگ مالی توسعه‌ای بین‌المللی و از نهادهای تخصصی سازمان کنفرانس اسلامی است که با هدف پیشبرد توسعه اقتصادی و پیشرفت اجتماعی کشورهای عضو و جوامع مسلمان کشورهای غیر عضو تشکیل شده است.

هم اکنون اعضای بانک توسعه اسلامی، در برگیرنده ۵۶ کشور از چهار قاره آسیا، آفریقا، اروپا و آمریکا است.

جلالی امین با تاکید بر اینکه در پروژه طرح فاصلاب تهران فقط به منابع دولتی اکتفا نکرده ایم، گفت: بخشی از منابع نیز از طریق حق انشعاب، اعتبارات عمرانی و … تامین می شود.

جلالی در ارتباط با تامین اعتبار پروژه های تصفیه خانه فاضلاب تهران گفت: مقرر شده است بانک توسعه آسیا نیز دو تصفیه خانه شوش و شهر آفتاب را تامین اعتبار کند.

وی ادامه داد: پروژه تونل انتقال فاضلاب غرب توسط شرکت جنرال مکانیک وابسته به بنیاد مستضعفان و تصفیه خانه جنوب غرب (فیروز بهرام) تویط شرکت ترکیه ای کوزو اجرا می شود.

جلالی امین در مورد پیشرفت طرح فاضلاب تهران گفت: از ٩ هزار کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب، ۶ هزار و ٣٠٠ کیلومتر اجرایی شده است و ٧٠ درصد پیشرفت دارد.

وی ادامه داد: خط انتقال این پروژه نیز ٨٠ درصد پیشرفت دارد؛ این خط در کل ١٩٢ کیلومتر است که ١۶٠ کیلومتر از آن اجرایی شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches