true

مهرداد عسگري؛ روزنامه نگار: امروز انجام تراکنشهای مالی بر بستر موبایل بانک به امری رایج در میان مردم به ویژه جوانان و قشر تحصیلکرده و حتی میانسالان تبدیل شده است. سرعت در انجام کارهای بانکی، بیشتر مشتریان را به استفاده از همراه بانکهای مختلف گرایش داده و این در حالی است که هریک از بانکهای برای انجام امور بانکی مشتریان خود، اپلیکیشینهای مربوط به آخرین نسخه از موبایل بانک یا همان همراه بانک را طراحی و ارائه کردهاند.
شاید سهولت در انجام کار، راحتی در یافتن خدمت مورد نظر بر روی برنامه و نیز دسترس پذیر بودن راهنما و شعب این بانک در کنار كارشناسان مجرب که چگونگی کار با آن را آموزش میدهد، از نکات برجسته گزینش يك همراه بانك توسط كاربر يا همان مشتري بانك باشد.
به عبارت ديگر ميتوان گفت که اشراف يك بانک بر انواع خدمات بروز و نوین و نیز احاطه بر آخرین دستاوردهای دیجیتال در کنار ارائه بانکداری تمام مكانيزه، همگی باعث ميشود تا اقبال مشتریان برای در اختیار گرفتن اپليكيشن يك بانك بيش از سايرين باشد.
نكته حائز اهميت بعدي، اشراف تمامي گروههاي سني براي كار با اپليكيشن همراه بانك است كه به طور حتم قابليت كار با اپليكيشن بايد به گونهاي باشد تا تمامی گروههای سنی بتوانند با برنامه نرم افزاري ارتباط برقرار کرده و به رفع نیازهای روزمره خود از درگاه موبايل بانك بپردازند.
به بیان دیگر، سهولت در استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک یکی از اولویتهایی است که مشتریان به واسطه آن، بانک مورد نظر خود را انتخاب میکنند. از سوي ديگر سهولت کار با اپلیکیشن اینترنت بانک، دسترسی به تمام آپشنهای مورد نیاز انجام عملیات بانکی و سرعت بالای خدمات ارائه شده از مزایای مطلوب بهره مندی از يك همراه بانك مطلوب به شمار ميرود.
به وجود آمدن حس آرامش و احساس رضايتمندي ماحصل فعاليت تيم ماركتينگ همراه بانك است به طوري كه هر بانكي كه از نيروي انساني توانمند و استفاده از آخرين فناوريهاي روز دنيا، برخوردار باشد، در اين دنياي رقابتي پيروز ميدان خواهد بود.
نسل كنوني، نسلی است که دوست دارد تا تمام کارهای خود را از طریق موبایل انجام دهد. به همین منظور، پیش بینی این قضیه، راه را برای ارائه خدمات نوین دیجیتالی بر بستر وب از طریق اپلیکیشن همراهT هموار کرده است و در اين ميان، بانكي موفق تر عمل خواهد كرد كه بتواند، علاوه بر سهولت و راحتي كار با همراه بانك، طراحي اپليكيشن خود را به گونهاي بر پايه يك مدل مطلوب، استوار سازد كه بعدها بتواند نسبت به ارتقاييا افزودن آپشنهاي مورد نظر براي دربر گيري قشر وسيعتري از مردم آمادگي داشته باشد.
در اين ميان، هدف، تنها ارائه يك محصول نيست بلكه محصول و خدمت بايد علاوه بر آن كه بتواند نيازهاي قشر جوان و حتي ميانسال را برآورده كند، بايد از خلاقيتهاي لازم براي ارتقاي نسخههاي بروز شده برخوردار باشد.
كم نيستند بانكها و اپليكيشنهاي موبايل بانك، اما آنهايي ميتوانند طيف گستردهتري را براي هميشه در كنار خود داشته باشند كه همواره درصدد ارتقاي محصول خود برآمده و با بهره مندي از هوش مصنوعي، توانايي هوشمند سازي محصول را داشته باشند.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=268115
false
true