×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
وقتی که خیال مسافر از بابت هزینه‌های پزشکی و درمانی جمع است

اقتصادتهران: یکی از دغدغه‌های مسافران برای سفر به کشورهای دیگر، نگرانی از بابت هزینه‌های ناخواسته پزشکی و درمان است. بالا بودن هزینه‌های درمان برای مسافران در کشورهای خارجی در کنار بالا بودن نرخ دلار و یورو، اگر به هر دلیلی، مسافر درگیر مساله درمان یا هزینه‌های مرتبط با سلامت خود شود، معلوم نیست چه بر سر وی خواهد آمد و علاوه بر آن که هزینه‌هایی که برای گشت و گذار خود کنار گذشته باید خرج درمان خود کند بلکه شاید در پاره‌ای موارد نیاز به قرض گرفتن آن هم در کشوری غریب پیدا کند که باز در چنین شرایطی مشخص نیست که آیا از عهده انجام این کار برآید یا خیر.

به گزارش اقتصادتهران، بیمه مسافرتی سامان چاره این مشکل را اندیشیده و از مدت‌ها قبل راه حلی مطمئن برای آن پیش پای مسافران و گردشگران قرار داده است.

برای درک بهتر این مساله و راه حل شرکت بیمه سامان کافی است به مثال زیر توجه کنید:

تصور کنید چمدان یا کیف پول خود را در فرودگاه مقصد گم کرده‌اید و نیاز به وسایل ضروری دارید، به دلیل بیماری و یا حادثه‌ای برای شما و یا همراه‌تان مجبور به بازگشت از سفر خود هستید و هزینه زیادی برای سفر خود کرده‌اید، در هنگام سفر از منزل شما سرقت می‌شود و یا خانه شما دچار آتش سوزی می‌شود. اینها تنها تعداد معدودی از مخاطراتی هستند که ممکن است در سفرتان با آنها مواجه شوید. تفاوتی ندارد که شما یک سفر چند روزه و یا سفری بلند مدت در پیش دارید، بیمه مسافرتی سامان با آگاهی از تمامی نیازها و مشکلات احتمالی مسافران کامل‌ترین بیمه نامه مسافرتی را با مناسب ترین هزینه در اختیار شما قرار می‌‌دهد.

به بیان دیگر اتفاقات غیر قابل پیش بینی همیشه در انتظار انسان‌ها است؛ به خصوص برای افرادی که به سفر می‌روند این نگرانی‌های بیش‌تر و محتمل تر بوده به طوری که ممکن است مشکلات و مسائل مختلفی برای یک مسافر و همراهان وی به وجود بیاورد لذا با توجه به ازدیاد سفر در ایام مختلف سال و ازدحام مسافرین در فرودگاه‌های بین المللی به ویژه اکنون که در موسم سال نو میلادی قرار داریم، مفقود شدن یا دیر رسیدن چمدان به دست مسافران از جمله اتفاقاتی است که ممکن است به وقوع بپیوندد. این در حالی است که بیمه نامه مسافرتی سامان هزینه‌های ضروری ناشی از گم شدن و یا تاخیر در رسیدن چمدان‌ها که مسافران ایرانی در سفرهای بین المللی با آن مواجه می شوند را جبران می‌کند.

ارائه خدمات کمک‌رسانی به صورت ۲۴ ساعته و در تمام نقاط جهان در کنار پرداخت هزینه‌های خسارت به صورت مستقیم به مراکز درمان در سراسر جهان از مهم‌ترین مزایای در اختیار داشتن بیمه نامه مسافرتی سامان است ضمن آن که اپراتور فارسی‌زبان در هر زمان و هر مکان، خدمات ارائه شده به مسافر را پشتیبانی می‌کند.

نکته قابل توجه در مورد بیمه نامه مسافرتی سامان این است که این بیمه محدودیت سنی ندارد و برای تمامی افراد خانواده قابل استفاده است. بیمه مسافرتی سامان با پرداخت مستقیم هزینه‌ها در کشور مقصد و با عدم نیاز به پرداخت هزینه توسط مسافران امنیت خاطر را برای این افراد فراهم می‌آورد.

در بیمه مسافرتی سامان تقریبا برای تمام مشکلاتی که ممکن است در سفر برای خانواده‌ها پیش بیاید راه حلی آورده شده است. از هزینه‌های پزشکی و بستری در بیمارستان‌های خارج از کشور تا جبران خسارت تأخیر در رسیدن چمدان‌ها و یا سرقت و مفقود شدن گذرنامه، گواهینامه رانندگی و شناسنامه در خارج از کشور.

ساما1

آنچه که در مورد بیمه نامه مسافرتی سامان قابل توجه است این که امکان استفاده از پوشش بیمه‌ای شامل فوریت‌های دندان‌پزشکی، سرقت یا مفقود شدن گذرنامه، گواهینامه رانندگی و شناسنامه در خارج از کشور وجود دارد یعنی به تمامی دغدغه‌های یک مسافر از آغاز سفر تا حین سفر و پس از آن اندیشیده شده و حتی امکان استفاده از بیمه‌نامه مسافرتی تا شش ماه پس از تاریخ صدور بیمه‌نامه نیز وجود دارد.

شاید بتوان مهم‌ترین حسن در اختیار داشتن این بیمه نامه مسافرتی را پرداخت مستقیم هزینه‌ها در کشور مقصد به مسافران، عنوان کرد در جایی که نگرانی از بابت به همراه داشتن ارز به خصوص برای افرادی که کارت اعتباری در اختیار ندارند به یک معضل تبدیل شده و این در حالی است که عدم نیاز بیمه‌گذار به پرداخت هزینه‌ها در سفر و رجوع مجدد به شرکت بیمه جهت دریافت آن‌ها نیز از مزایای این بیمه نامه مسافرتی محسوب می‌شود.

از سوی دیگر رسیدگی به شکایات و پیگیری خسارات از طریق شعب بیمه سامان و عدم نیاز به پیگیری امور از طریق شرکت‌های خارجی، این امکان را برای مسافر به همراه دارد که در کوتا‌ه‌ترین زمان ممکن نسبت به مساله‌ای که برایش ابهام به وجود آورده از شرکت بیمه سامان سوال بپرسد.

ساما

حال سوال اینجاست که اگر پس از خرید بیمه نامه مسافرتی، پرواز بیمه گذار لغو شود آیا امکان استرداد بیمه نامه وجود دارد؟ که باید گفت: بله قابل استرداد است به شرطی که قبل از پایان مدت ویزا نیز از کشور خارج نشوند.

لازم به ذکر است مسافران می‌توانند بیمه مسافرتی خود را از طریق وب‌ سایت بیمه سامان به آدرس www.samaninsurance.ir، باجه‌های مستقر در فرودگاه امام خمینی (ره)، شعب بانک سامان، آژانس‌های مسافرتی طرف قرارداد نمایندگان بیمه سامان و نیز کلیه نمایندگی‌های بیمه سامان دریافت کنند.

گفتنی است تمامی اشخاص (اعم از مشتریان شناخته‌شده یا مشتریان گذری) مشروط به همراه داشتن گذرنامه می‌توانند جهت خرید بیمه مسافرتی اقدام کنند.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches