×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
وظیفه عمومی موثرترین سازمان برای تأمین سرمایه اجتماعی ناجا

اقتصادتهران: معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه سازمان وظیفه عمومی می‌تواند سرمایه اجتماعی ناجا را تأمین کند، گفت: بحمداله این ظرفیت در سازمان وظیفه عمومی وجود دارد که همه می‌توانند در بنیه دفاعی کشور و روحیه جوانان برای حضور در محل خدمت تأثیرگذار باشند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار “محمدعلی نوری نژاد” روز دوشنبه در همایش معاونان و روسای مراکز وظیفه عمومی استان های سراسر کشور به یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: در این روز، دانش آموزان رشادت به خرج دادند و جمع زیادی از آنها برای آبیاری نهال انقلاب، خون خود را فدا کردند.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم درمقابل نعمتی هایی که خداوند در پیروزی انقلاب اسلامی به ملت ما ارزانی داشته و یک جامعه ارزشی و دینی را با هدایت های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به ما عطا کرده است، شکرگزار باشیم؛ بحمداله اکنون به وضعیتی رسیده ایم که افول اقتدار استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار را شاهد هستیم که این امر به برکت خون شهدا نصیب ما شده است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد، گفت: ناجا می تواند از عهده مأموریت های متنوع به نحو مطلوب برآید که این امر مورد رضایت مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

معاون هماهنگ کننده ناجا عنوان کرد: معظم له فرموده اند، نیروی انتظامی حرکتی را که آغاز کرده مورد تأیید است اما کافی نیست بنابراین باید گام به گام در راستای انجام مأموریت ها جلو برویم و وظایف خود را کامل تر به سرانجام برسانیم.

وی با بیان انیکه نیروی انتظامی مأموریت های بسیار سنگین و پیچیده را به تنهایی انجام می دهد، تصریح کرد: در هیچ جای دنیا مشاهده نکرده ایم که طی ۲۰ روز، نزدیک به ۷ میلیون نفر با رعایت مقررات و بدون وقوع یک حادثه در ایام اربعین حسینی (ع) از مرز عبور کنند که ما این مأموریت عظیم را به نحو مطلوب به سرانجام رساندیم و این امر نیازمند یک قابلیت و توانمندی بالا است.

سردار نوری نژاد با اشاره به اینکه ناجا جدا از مأموریت های جاری دارای مأموریت های مناسبتی نیز هست، تصریح کرد: نیروهای خدوم نیروی انتظامی در اجرای تمامی مأموریت های محوله با کیفیت مطلوب موفق بوده اند.

وی گفت: با وجود تهدیدات دشمنان که نظم و امنیت عمومی را گاها خدشه دار می کند، نیروی انتظامی با تدبیر، حوصله و مردم داری مأموریت های خود را با کمترین آسیب به سرانجام می رساند؛ ناجا به مرحله ای رسیده که با حداقل ها، مأموریت های خود را به نحو مطلوب انجام می دهد.

معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی جدا از امکانات و تجهیزات به نیروی انسانی نیازمند است، خاطرنشان کرد: این نیروی انسانی به فرماندهان توانمندی می دهد که به درستی تصمیم گیری کنند و به راحتی مسئولیت ها را بپذیرند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: روند نیروی انتظامی رو به جلو و مورد تأیید است اما تا رسیدن به شعار خدمت رسانی بی منت به مردم بسیار فاصله داریم؛ باید ما برای خدمت رسانی ضعف های خود را رفع کنیم و قابلیت ها را نیز افزایش دهیم به طوری که نشان دهیم نیروی انتظامی ظرفیت های خوبی برای خدمت رسانی به مردم دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches