×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
وضعیت ارتباطی ۴ پروژه مسکن مهر در استان البرز

اقتصادتهران: مدیر مخابرات منطقه البرز با تشریح وضعیت ارتباطی ۴ پروژه مسکن مهر در این استان گفت: در ۲ پروژه مسکن مهر ماهدشت و مسکن مهر نظرآباد تمامی تعهدات تلفن با امکان واگذاری اینترنت انجام شده و در مسکن مهر شهر جدید هشتگرد و مسکن مهر ابریشم اغلب تعهدات انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران: حمید همت زاده مدیر مخابرات منطقه البرز اقدامات انجام شده درباره ارتباطات مسکن مهر در منطقه البرز را تشریح کرد و اظهار داشت: منطقه البرز دارای ۴ مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد، ماهدشت، ابریشم و نظرآباد است.

وی گفت: در ۲ مسکن مهر ماهدشت و نظرآباد تمامی تعهدات تلفن ثابت و اینترنت انجام شده است.

همت زاده ادامه داد: در مسکن مهر نظرآباد که نسبت به سایر مسکن مهرهای منطقه کوچکتر و کم سکنه تر است، تقاضای زیادی وجود نداشت اما برای همین میزان نیز تمامی تعهدات انجام شده است.

وی با اشاره به مسکن مهر هشتگرد گفت: هشتگرد جز پروژه های بسیار مهم مسکن مهر در کشور و دارای فازهای متعددی است که تا فاز ۷ شبکه ایجاد و بخش دسترسی برای استفاده مردم راه اندازی شده است.

به گفته وی، در این مسکن مهر حدود ۴ هزار پورت و ۱۶ هزار پورت در مرحله بعد نصب شده و اغلب تعهدات انجام شده است اما در این منطقه متقاضیانی نیز ثبت نام کرده اند که هنوز ساکن نشده اند و تعهدات این بخش هنوز اجرا نشده باقی مانده است.

مدیر مخابرات منطقه البرز با اشاره به وضعیت ارتباطی مسکن مهر ابریشم یادآور شد: در این پروژه به دلیل ناهماهنگی های بین سازمان های مختلف ارایه سرویس با تاخیر مواجه شد.

وی توضیح داد: در این منطقه علی رغم حفاری مخابرات و کابل کشی، سازمان های خدمات رسان دیگری با حفاری مجدد کابل های شبکه مخابرات را دچار آسیب کردند که این موضوع علاوه بر تاخیر انداختن ارایه سرویس، ضرر و زیان زیادی را متوجه مخابرات کرد.

به گفته همت زاده در این پروژه مسکن مهر هم اکنون شبکه اجرا و بخش دسترسی فراهم شده است که در نتیجه بخشی از تعهدات انجام شده و بخشی دیگر از تعهدات فیش های فروخته شده نیز در نوبت واگذاری است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches