true
یکی از عمده چالشهای شرکتهای بیمه که نه تنها در بیمهها بلکه در بسیاری از سازمانها یا نهادهای دیگر نظیر بانکها نیز به معضلی تقریبا مختل کننده فعالیتها تبدیل شده است، مساله وصول مطالبات است به گونهای که میتوان گفت که وصول مطالبات فرآیندی ضروری برای تداوم فعالیت شرکتها به ویژه شرکتهای بیمه محسوب میشود.
به گزارش اقتصادتهران، به نظر میرسد مدیریت وصول مطالبات معوق و همچنین مطالبات سر رسید شده و مشکوک الوصول یکی از رموز موفقیت شرکتهای بیمه در راستای تداوم رشد و فعالیت آنها محسوب میشود. شرکت بیمه تجارتنو یکی از شرکتهای موفق در زمینه وصول مطالبات است به طوری که این شرکت توانسته از ابتدای سال جاری، بیش از 39 هزار و 97 میلیارد و 841 میلیون ریال از مطالبات سنواتی معوق و سوخت شده خود را وصول نماید که این امر در سایه مدیریت موفق در پرداخت خسارتهای به هنگام و اجرای تعهدات قانونی توسط این شرکت حاصل شده است.
به طور حتم یکی دیگر از مواردی که به وصول این مطالبات کمک کرده است، اعتماد بیمه گزاران به شرکت بیمه تجارتنو است که رشد 112 درصدی در زمینه وصول مطالبات نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان میدهد.
بدون شک، وصول مطالبات معوق توسط یک شرکت بیمه، علاوه بر افزایش اعتماد بیمه گزاران به آن شرکت موجب تحکیم جایگاه و تثبیت موقعیت شرکت نزد مشتریان یا همان بیمه گزارانش میگردد که این امر نیز موجبات تقویت نقدینگی شرکت را رقم خواهد زد.
بیمه تجارتنو با دستیابی به رقم 47 هزار و 383 میلیارد و 65 میلیون ریال حق بیمه تولیدی در 8 ماه نخست سال، رشد خیره کننده 108درصدی نسبت به هدف سالانه خود که 43 هزار و 908 میلیارد و 97 میلیون ریال است را تجربه کرده و نشان داد که برای دستیابی به اهداف خود از هیچ کوششی دریغ نمیکند.
ایجاد بستری مناسب برای تحقق برنامههای توسعهای و ارائه خدمات بهتر به مشتریان از دیگر مزایای در اختیار داشتن مدیریت قوی در وصول مطالبات یک شرکت بیمهای محسوب میشود که حکایت از قوام و رشد در فعالیتها و عملیات بیمهگری دارد.
گام برداشتن شرکت بیمه تجارتنو در زمینه ایفای به تعهداتش نتیجهای جز خلق مسیر موفقیت به دنبال نخواهد داشت به طوری که این شرکت در عمل ثابت کرد که به راه دریافت و وصول مطالباتش به خوبی آگاه و واقف است.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=293382
false
true