×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
وزیر نفت: آیندگان در مورد اقدامات بنیادی دولت قضاوت خواهند کرد

وزیر نفت، روز یکشنبه در استان مرکزی گفت: آیندگان در مورد اقدامات بنیادی و برجسته دولت های نهم و دهم بخوبی قضاوت خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، ‘رستم قاسمی’ در آیین افتتاح طرح هیدروژناسیون برش های چهار کربنه و واحد نیمه صنعتی پلی اتیلن سنگین و دانش فنی ۹ کاتالیست شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی ایران مستقر در شازند افزود: دولت نهم و دهم اقدامات زیربنایی گسترده ای را در تمامی حوزه ها از جمله نفت انجام داده است که آیندگان در مورد آن قضاوت خواهند کرد.

وی بیان کرد: بعضی از پروژه هایی که در دولت نهم و دهم انجام شده، جزو آرزوهای مردم این استان ها بوده و انجام و بهره برداری آنها مصداق عینی عدالت و مهرورزی دولت است.

وزیر نفت پتروشیمی شازند را از مجتمع های بزرگ و مطرح کشور عنوان کرد که هم اینک نیاز مواد اولیه دهها کارخانه زیردستی را تامین می کند و سال گذشته نیز به عنوان بهترین صادر کننده کشور معرفی شد.

وی ادامه داد: افتتاح واحد هیدروژناسیون برش های چهارکربنه و دانش فنی کاتالیست ها و هفت ماده شیمیایی در مرکز پژوهش و فناوری پتروشیمی ایران، مستقر در شازند، نمونه ای از ایستادگی و عزم متخصصین کشور در برابر تهدیدهای دشمنان است .

قاسمی همچنین اظهار داشت: صنعت نفت کشور به عنوان شاهرگ اقتصادی مهم کشور در سال گذشته با تحریم های گسترده مواجه بود، اما دولتمردان غیور توانستند با تمامی مشکلات از سد جنگ اقتصادی دشمن بگذرند و استعدادها و نبوغ را در این حوزه شکوفاتر کنند.

قاسمی اظهار کرد: سال گذشته تحریم ها به حدی تنگ بود که علاوه بر اینکه برای صادرات نفت ایران، تردد کشتی ها رصد می شد، با ابزار و تکنولوژی سنگین کنترل مالی نیز بر منابع فروش نفت کشور اعمال شد.

وزیر نفت اضافه کرد:با وجود همه مخاطرات سنگین توانستند کشور را اداره کنند و بر مشکلات فایق آیند.

قاسمی گفت: دشمن تصور می کند حربه های تحریم و فلج کننده بر بانک مرکزی و صنعت نفت اعمال کرده است اما با مدیریت بهینه و تدبیر و راهبری های حکیمانه رهبر معظم انقلاب , مسوولان توانستند علاوه بر تامین نیاز عمومی کشور، زیرساخت ها و دانش فنی در این حوزه تقویت کنند.

وی تصریح کرد: دشمن بهر چه فشارهای اقتصادی را تنگ تر کند ایران بر توسعه دانش فنی، افزایش تولید، ارتقا فرآوری و رشد صادرات نفت و پیشرفت سایر حوزه های تخصصی دیگر مصمم تر می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches