×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
وزیر سابق ارتباطات، رییس نهاد ریاست جمهوری شد

اقتصادتهران: محمود واعظی در حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، به عنوان رئیس دفتر رئیس جمهوری منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رییس جمهوری در حکمی دکتر’محمود واعظی جزء’ را به عنوان ‘رییس دفتر رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری» منصوب کردواعظی که در دولت یازدهم وزیر ارتباطات بود، به جای محمد نهاوندیان مسئولیت دفتر رییس جمهوری و نهاد ریاست جمهوری را بر عهده می گیرد. محمود واعظی در اول خرداد ماه سال ۱۳۳۱ در یک خانواده مذهبی در خیابان خراسان، جنوب شهر تهران متولد شد.

دوران تحصیل ابتدایی خود را در دبستان اسلامی صادقیه سپری و در سال ۱۳۴۹ دوره دبیرستان را با اخذ دیپلم ریاضی در مدارس میرداماد و مروی پشت سرگذاشت.در سال ۱۳۵۰ برای ادامه تحصیل به آمریکا عزیمت و در سال ۱۳۵۵ مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه ایالتی ساکرامنتو در رشته مهندسی برق اخذ کرد، سپس در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در رشته الکترونیک و مخابرات در دانشگاه ایالتی سن حوزه به ادامه تحصیل پرداخت. سپس وارد مقطع دکتری رشته مهندسی مخابرات دانشگاه ایالتی لوئیزیانا شد که با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با احساس ضرورت خدمت به میهن اسلامی، از اتمام تحصیل و اخذ مدرک دکتری صرفنظر و در اواخر سال ۱۳۵۸ به ایران مراجعت کرد.در کل دوران اقامت در آمریکا همواره بخشی از اوقات خود را صرف فعالیت های مذهبی و سیاسی و از ابتدای ورود به کشور به عنوان عضو انجمن اسلامی دانشجویان آمریکا و کانادا فعالیت کرد و مسوولیت‌های مختلفی در آن انجمن در بخش‌های فرهنگی و تشکیلاتی بر عهده گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches